Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det klassiska är att köpa något totalt oanvändbart och helt oväntat. Jag menar hur kul är det att få något som man kan använda och ha nytta av ;)

I vårt kompisgäng har de senaste presenterna varit i följande ordning;

En säck potatis, ett upplåsbart får, en trädgårdstomte till en kille utan trädgård, en väldigt stor hakklapp...

Men det bygger ju på att din polare tycker sådant är kul...

Postad
Bjud med polaren på en konsert, brukar uppskattas. Desutom får man lite nöje och gemenskap. Själv har jag bokat två biljetter till Elton John i Göteborg som present.

Hahahahahahahahaha. ;)

Jag hade nog hellre önskat mig ett uppblåsbart får ;)

Postad
Det klassiska är att köpa något totalt oanvändbart och helt oväntat. Jag menar hur kul är det att få något som man kan använda och ha nytta av ;)

I vårt kompisgäng har de senaste presenterna varit i följande ordning;

En säck potatis, ett upplåsbart får, en trädgårdstomte till en kille utan trädgård, en väldigt stor hakklapp...

Men det bygger ju på att din polare tycker sådant är kul...

Ett uppblåsbart får? Är inte det sånnadäringa sexleksaker a la Barbara?

Isf har man väl ganska mycket användning av den, sålänge man inte är en tjej såklart :P

Postad

Min brorsa fick bl.a en Insektsdräpare av sina kompisar :P jävligt kul ser ut som ett tennisrack som ger el stötar :D, ge han många roliga saker, Börja med en fin whiskey för runt 500 lappen sen köp lite roliga saker som gör att han får sig lite goda skratt

Postad

hmm... uppblåsbart får... kan kanske vara nått. Risken är att han inte inser skämtet utan blir glad... :?

Måste nog bli en seriös present eftersom han är sist ut i kompisgänget och alla andra har fått riktiga presenter.

Lutar åt whiskyprovning på Mackmyra bruk samt finmiddag i Gävle. Finns det någon schyst restaurang där förresten?

Kanske komplettera med fåret också. Han är inte gay så Elton John passar jag nog på. Vill ju gärna bli bjuden på 31-årsfesten nästa år. (sry Macaronis, kunde inte låta bli)

Tack för tipsen.

Postad

När jag fyllde 30 fick jag ett gäng väldigt eleganta orrefors-glas av släkt + kompisar. De har jag kvar än idag och varje gång jag häller upp en gin & tonic tänker jag - schyssta kompisar.

Således - ett gäng schyssta grogg-glas.

Postad
Bjud med polaren på en konsert, brukar uppskattas. Desutom får man lite nöje och gemenskap. Själv har jag bokat två biljetter till Elton John i Göteborg som present.

Hahahahahahahahaha. ;)

Men skärp er fan. Inget fel med det där.

Postad

Ett inköp till tusenkronorsturnering på cosmopol där du samtidigt erbjuder dig själv att spela i hans ställe mot att du får behålla halva vinsten. :) Det vinner ju båda på. Men det blir väl kanske i tristaste laget om du hamnar utanför pengarna.

Postad

Hahahahahahahahaha. ;)

Men skärp er fan. Inget fel med det där.

Du kan inte se det roliga i det hela, inte ens när du vet att det är skrivet med glimpten i ögat?

Skaffa lite humor för hel****...