Gå till innehåll

MatsJonssons inte så galna äventyr


Johan_Beta

Recommended Posts

Det här är två typiska händer mot två vad jag skulle beskriva som relativt fantislösa tighta regs. I bägge fallen bedömer jag deras bluff-raise frekvens i bägge spotsen som låg/obefintlig och med en värderaise-range som börjar högt upp i stratosfären. I bägge fallen är det snap-raises dvs det är på inget sätt något de ens bedömt som marginellt trots deras tighta image utan de förväntar sig att det finns oceaner av händer jag kan betala av med.

image.thumb.png.76f5d7b5b988debb9231eb15af4fa440.png

image.thumb.png.e6a07e8f2a634f67c7d1f93eeb374875.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa spot som fascinerar mig är hur mkt krångel folk orkar hålla på med. Hur orkar man krångla med att jobba in QJo i sin 3b-range mot UTG, hur orkar man krångla med att syna 4b-raises med den? Jag blir helt matt av att bara se skiten. Ska han manövrera ut mig med sina enorma NLT 1-2kr skillz?

image.thumb.png.b81080a2f6756c75878b7576185af1fc.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Det här är två typiska händer mot två vad jag skulle beskriva som relativt fantislösa tighta regs. I bägge fallen bedömer jag deras bluff-raise frekvens i bägge spotsen som låg/obefintlig och med en värderaise-range som börjar högt upp i stratosfären. I bägge fallen är det snap-raises dvs det är på inget sätt något de ens bedömt som marginellt trots deras tighta image utan de förväntar sig att det finns oceaner av händer jag kan betala av med.

image.thumb.png.76f5d7b5b988debb9231eb15af4fa440.png

image.thumb.png.e6a07e8f2a634f67c7d1f93eeb374875.png

Johoodu. När schyrra raisar river skriker jag hela vägen från Jokkmokk ”RANGEEEEEFOLD”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju Robusttilt han är väl helgalen om jag inte minns fel. Allergenic har jag på 69% won at showdown lol :) Endå har jag betalat honom , tänker väl nån går lär det väl finnas en bluff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, säger aml :

Det är ju Robusttilt han är väl helgalen om jag inte minns fel. Allergenic har jag på 69% won at showdown lol :) Endå har jag betalat honom , tänker väl nån går lär det väl finnas en bluff

Robusten brukar krångla rätt mkt pre/flop/turn men när degen väl ska in/vid river är han ganska straight forward

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger soldado9 :

Får man fråga vad herr Jonsson sysslar med om dagarna när han inte nattar barnen eller sätter BIGds svaga linjer på plats ?

Jag driver en kedja med tarotkorts-siare. Vi finns just nu i Fruängen, Bålsta och Höör. Du kan boka ett online på MatsTaikonTarot.rom

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger Johan_Beta :

TheDrag flashade QQ när han foldade. När ska folk lära sig att det inte går att pott-kontrollera? Det här är NO LIMIT.

image.png.78bcc0c92214579c613e4bb2341869f6.png

Det finns bara en Jonsson!!! Och vi alla lever i hans värld!! Kliver på långledigt imorrn. Då är godispåse och mellanöl uppdukad. Hoppas att Jonsson är instämplad ihelgen

Redigerad av soldado9
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Om du läser det här Jedic så kan jag ge dig mitt hedersord att jag aldrig kommer checka AA eller Kx i den där spotten till dig eller RebeccaGoat så du är mer än välkommen att skicka ut en liten bet-trevare

Har du lagt Jedic i samma kategori som GOATEN?^?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...