Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Förutom att ha spelat live i Stockholm/Göteborg/Malmö så har jag spelat i:

• Nottingham (bäst pokerrum)
  • Riga (bäst shopping)
  • Prag (bäst öl)
  • Tallinn (bäst hotell)
  • Barcelona (bäst omgivning)
  • Budapest (bäst SPA)
  • Helsingfors (trevligaste människorna)
  • Berlin (soft cashgame)
  • Odessa (bäst mat, billigast, korruptast, mest horor)

Kanske inte så mycket att skryta över, det finns säkert de som spelat på många fler ställen.

Listan är rangordnad bäst till sämst. Nottingham var outstanding bäst. Riga, Prag, Tallinn, Barcelona och Budapest var alla ungefär lika bra. Helsingfors var det så länge sedan jag spelade, så minns inte så mycket och det kan ha ändrats mycket. Berlin var dött, men sjukt kassa spelare. Odessa var hemsk pokerupplevelse deluxe, jag var där 2018. Åk absolut inte till Odessa (när kriget är slut) för att spela poker.

Av Stockholm, Göteborg och Malmö har jag mest spelat i Stockholm, 4-5 ggr i Göteborg och 1 gång i Malmö. Göteborgarna är klart sämst på cashgame. Stockholmarna drygast (🙄) och skåningarna fullast.

Jag har t.ex. aldrig spelat i Bratislava, London, Frankrike, Italien, Nederländerna, Belgien eller Danmark. Ni som spelat där, dela med er av era tankar och åsikter.
Italien, Frankrike, Nederländerna, Belgien och Danmark känns inte hett? Eller har jag fel?

• Like 2