TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Ho ho, då var det officiellt på bestpokers hemsida... För att citera Johan Rheborg "Det är humor, det är humor, det är humor!"... /TF Citera
cheunce Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 During the evening you will get the opportunity to play poker against Markoolio at Caramello. Gött man får kanske en chans att spela mot Marko i Malmö när Best Poker är här nere och gör reklam Från Bestpokers hemsida Citera
Markoolio Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 During the evening you will get the opportunity to play poker against Markoolio at Caramello. Gött man får kanske en chans att spela mot Marko i Malmö när Best Poker är här nere och gör reklam Från Bestpokers hemsida Visst! Tror att jag spelar bättre live faktiskt.. Eller så är jag bara helt enkelt sämst på poker! Men kul är det Ja, jag vet... Borde inte mes bettat då jag spelade mot T-F när jag träffade esset på floppen.. Lätt att vara efterklok.. Citera
finnish_fox Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 hur funkar det egentligen under bestpoker jippot i malmö, ska du lira ett gäng HU-matcher eller? ehkä pitäs käydä pelaamassa vähän Citera
Markoolio Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Vet inte riktigt =) Men inte HU tror jag .. Vi spelar väl en turnering tror jag iaf Citera
cheunce Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Ja, jag vet... Borde inte mes bettat då jag spelade mot T-F när jag träffade esset på floppen.. Lätt att vara efterklok.. Sen är det lätt att påpeka andras misstag när man vet vad båda har för kort. Du får väll ta en re-match mot T-F live istället Citera
TotalFarsa Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Ja, jag vet... Borde inte mes bettat då jag spelade mot T-F när jag träffade esset på floppen.. Lätt att vara efterklok.. Sen är det lätt att påpeka andras misstag när man vet vad båda har för kort. Du får väll ta en re-match mot T-F live istället Men huga, Cheunce!!! Rättning i ledet, höger vänster, rock ´n roll osv!!! Live har jag inte en tillstymmelse till chans mot Markoolio! Har du inte sett hur han ser ut på bestpokers sida? Helt vansinnig /TF Citera
Markoolio Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 HAHAHA Precis T-F LIVE é ja Tokig!!! Citera
nizze Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 HAHAHA Precis T-F LIVE é ja Tokig!!! This i gotta see!! Citera
darude Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Visst låter Pimp Diddy rätt så likt markoolio.. ?? Citera
Recommended Posts