Gå till innehåll

Trevligt som alltid på fredagarna - 19/8


Recommended Posts

Vill tacka Hammar'n & Co för ännu en i raden av trevliga fredagskvällar.

 

Vidare är jag en till naturen nyfiken filur som funderar på mycket här i livet. Sedan i går kväll är jag dock mest nyfiken på om Neo slutligen fick sova på soffan väl hemkommen. Utdragningen mot Linda till hålstegen, på finalbordet, som träffade på rivern torde ju om inte kvalificera till soffsovande till åtminstone en välförtjänt örfil. :D

 

Avslutningsvis led jag med den stackar'n som satt till höger om mig när det var blott två bord kvar. Snubben går all-in pre-flop och blir brutalt våldtagen av Pers 47 (os?) som på floppen träffar triss. :shock: Jag hade svårt att bedöma om han ville skratta, gråta, göra både och, alternativt förpassa Neo till något varmare ställe medelst tysta besvärjelser... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Vill tacka Hammar'n & Co för ännu en i raden av trevliga fredagskvällar.

 

Vidare är jag en till naturen nyfiken filur som funderar på mycket här i livet. Sedan i går kväll är jag dock mest nyfiken på om Neo slutligen fick sova på soffan väl hemkommen. Utdragningen mot Linda till hålstegen, på finalbordet, som träffade på rivern torde ju om inte kvalificera till soffsovande till åtminstone en välförtjänt örfil. :D

 

Avslutningsvis led jag med den stackar'n som satt till höger om mig när det var blott två bord kvar. Snubben går all-in pre-flop och blir brutalt våldtagen av Pers 47 (os?) som på floppen träffar triss. :shock: Jag hade svårt att bedöma om han ville skratta, gråta, göra både och, alternativt förpassa Neo till något varmare ställe medelst tysta besvärjelser... :mrgreen:

 

För det första så har hon ingen makt att förpassa mig till soffan då jag är en alltför "duktig" hingst att fördriva tiden med.. ;):D

 

För det andra så var väl din utdragning med QQ mot hans AK MKT värre då alla borde veta att jag är utdragningarnas kung.. :roll::twisted: fråga pianoper hur jag slaktade hans AQ med en välriktad raise med 73off..

 

F Ö anser jag att alla borde vara medvetna om att Calle42 har börjat slaska...

 

Neo (black soul)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...