busen Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Det som är intressant är ju att jompa1 troligtvis är nöjd med sin fold, iom att han hade förlorat handen i fråga, när han i själva verket spelar helt fel. edit: ekar det här inne Citera
jompa1 Postad 19 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Det som är intressant är ju att jompa1 troligtvis är nöjd med sin fold, iom att han hade förlorat handen i fråga, när han i själva verket spelar helt fel. edit: ekar det här inne Jag är inte analfabet , efter ett 20 tal inlägg som motsäger sitt spel börjar man inse att man är en fisk . Moderatorer, går det att få fisk skrivet under sitt namn (vet att MaLiik hade det där på förslag) Citera
Nidson Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Case closed, WP! Och varför skulle resultatet spela nån roll ? Jag var ironisk. Men jag borde lärt mig att sluta hålla på med ironi internet, det misstolkas alltid, hur tydlig man än tycker att man är. Citera
ades_va Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Jag var ironisk. Men jag borde lärt mig att sluta hålla på med ironi internet, det misstolkas alltid, hur tydlig man än tycker att man är. Antingen det eller så får du börja skriva fonetiskt. Citera
hnat Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Case closed, WP! Och varför skulle resultatet spela nån roll ? Jag var ironisk. Men jag borde lärt mig att sluta hålla på med ironi internet, det misstolkas alltid, hur tydlig man än tycker att man är. Håller med. Nu hade du ju t.o.m en smiley, så det var väldigt tydligt. Men sen, är det bara jag som tycker att man relativt ofta får se nötfärg av fi efter den här linjen? Alla lägre färgar borde ju hört av sig tidigare. EDIT: Missförstå mig rätt dock, det är ju blixtsyn så det sjunger om det. Citera
iller Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Hade varit en ok fold - om det varit omaha. Absolut inte nu. Citera
dlinder Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 All in som några förespråkat är nog -EV, däremot. Syn ska det vara. Citera
krizz Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 All in som några förespråkat är nog -EV, däremot. Syn ska det vara. På den nivån är en all in inte -EV. Citera
emilio_barzini Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Hoppas du inte glappade i chatten och skrev typ: "nh, i knew u had Ace-high so i folded my King-hing" Är ju inte så nice att ha en note där det står att man släpper så bra händer så lätt Och ja, det verkar verkligen eka här inne Citera
dlinder Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 På den nivån är en all in inte -EV. Mycket möjligt iofs... men jag hade nog check-callat iaf. Citera
Recommended Posts