Gå till innehåll

NLT- Floppar K hög flush, felaktigt spel?

Recommended Posts

Postad

Det som är intressant är ju att jompa1 troligtvis är nöjd med sin fold, iom att han hade förlorat handen i fråga, när han i själva verket spelar helt fel.

edit: ekar det här inne ;)

Postad
Det som är intressant är ju att jompa1 troligtvis är nöjd med sin fold, iom att han hade förlorat handen i fråga, när han i själva verket spelar helt fel.

edit: ekar det här inne ;)

Jag är inte analfabet :D, efter ett 20 tal inlägg som motsäger sitt spel börjar man inse att man är en fisk :D.

Moderatorer, går det att få fisk skrivet under sitt namn (vet att MaLiik hade det där på förslag)

Postad

Case closed, WP!

;)

Och varför skulle resultatet spela nån roll ?

Jag var ironisk. Men jag borde lärt mig att sluta hålla på med ironi internet, det misstolkas alltid, hur tydlig man än tycker att man är.

Postad

Case closed, WP!

;)

Och varför skulle resultatet spela nån roll ?

Jag var ironisk. Men jag borde lärt mig att sluta hålla på med ironi internet, det misstolkas alltid, hur tydlig man än tycker att man är.

Håller med. Nu hade du ju t.o.m en smiley, så det var väldigt tydligt.

Men sen, är det bara jag som tycker att man relativt ofta får se nötfärg av fi efter den här linjen? Alla lägre färgar borde ju hört av sig tidigare.

EDIT: Missförstå mig rätt dock, det är ju blixtsyn så det sjunger om det.