Max Cady Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 slår inte kåk färg i omaha? två gånger blev jag slagen på pokerstars av en färg fast jag båda gångerna hade kåkar?! * Till Övriga - QoS * Citera
WinstonSmith Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 slår inte kåk färg i omaha? två gånger blev jag slagen på pokerstars av en färg fast jag båda gångerna hade kåkar?! Det är samma ranking som i texas. Du måste dock använda två (varken mer eller mindre) av dina kort för att bilda en hand tillsammans med tre på brädet. Citera
Max Cady Postad 18 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Ett jävla skitspel är vad det är! Tur att det var låtsaspengar.... Citera
Toan Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 slår inte kåk färg i omaha? två gånger blev jag slagen på pokerstars av en färg fast jag båda gångerna hade kåkar?! * Till Övriga - QoS * Tja du, en vild chansning; du hade INTE kåk... Är lämpligt att lära sig ett spel innan man klagar på det. Citera
Max Cady Postad 18 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Va bara inne å testa lite ju, har inga ambitioner på att spela omaha. Citera
Recommended Posts