NoWireHangers Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Har börjat spela lite Omaha HiLo, på Prima än så länge eftersom det är enda stället jag satt in pengar, men det är inte så mycket folk som spelar Omaha där, så jag undrar om nån har tips p åvar det finns gott utbud av Omaha H/L PL på nivåer typ 0.05/0.10 och 0.10/0.20, vilket är vad min bankroll tål * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 B2B-nätverket har et bra utbud! *edit* minbet 0,25 euro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HouseDoG Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Party har nog flest games igång under alla timmar, dygnet runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 B2B-nätverket har et bra utbud! *edit* minbet 0,25 euro Inte många som spelar hi/lo där. Bara ibland som det ens är ett enda bord i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olle34A Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 paradise poker finns det lite spel på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomth Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 PokerStars dräller av hi/lo bord även microlimit. En hel del spelare under de flesta tider på dygnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts