totti Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 nån som vet nån PÅLITLIG calculator som räknar ut hur mkt man betalar i rake? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
mannen Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 det går att kolla med pokeroffice....går väl antagligen med pokertracker också men jag är inte så insatt i det programet Citera
QoS Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Som vanligt när det gäller rakesnack, länkar alla typer av rakebacksajter kommer tas bort, se även Om Rakeback. Diskutera gärna program som t ex PO och PT som båda har rakeräknar funktioner. Enjoy! - QoS Citera
totti Postad 18 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2005 rakeback skiter jag i, bara nyfiken på hur mkt jag i timmen pumpar in till prima om jag kör 4 shorthanded nl 50d bord. Citera
aHlBiiN Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Hejsan! Tänkte inviga med att ställa en fråga om rakeback? Vad är det? Med tanke på tidigare inlägg av moderator, e de tillåtet? Mvh aHlBiiN Citera
Ruff Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Hejsan! Tänkte inviga med att ställa en fråga om rakeback?Vad är det? Med tanke på tidigare inlägg av moderator, e de tillåtet? Mvh aHlBiiN Trycker du på länken som QoS skrev så får du svaret på din fråga.... Citera
aHlBiiN Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Jag gjorde de först faktiskt, men fick upp inlägget finns inte. Men nu när jag testade så gick det dock. kan berott på att jag inte var inloggad innan som sagt. Ny här. Citera
Indrivaren Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 * Bort med Rackback-länk enligt ovan! * Medlem varnad! - QoS Citera
Blado Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 * Bort med Rackback-länk enligt ovan! * Medlem varnad! - QoS lol indrivaren Citera
Indrivaren Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 * Bort med Rackback-länk enligt ovan! * Medlem varnad! - QoS lol indrivaren Verkligen, är ju bara en kalkulator. Nåja. Citera
Hjort Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 nån som vet nån PÅLITLIG calculator som räknar ut hur mkt man betalar i rake? Poker Tracker är väl ganska pålitlig? Citera
totti Postad 18 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2005 jo pokertracker e säkert fint men jag har inte det. Nån som spelar som jag å kan informera? och inge snack om rakeback tack Citera
baller Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Totti, ladda ner Pokertracker det är gratis, i alla fall de 1000 första händerna. Med dessa 1000 händer ser du hur mycke du betalat och får ett bra snitt som du sedan kan sätta ggr det antal 1000 händer du nu spelar i månaden, året eller veckan... Citera
Recommended Posts