Gå till innehåll

Nya hemsidan uppe!


Ector

Recommended Posts

Visst var du (är väl du som är med på filmerna tar jag för givet :D) med på parlamentet förut? Tyckte att jag kände igen det där skämtet med att lämna barnen i förvaringsboxen..

 

Skrattade riktigt mycket under det avsnittet, har för mig att det var under "tips från coachen"...

 

Kanske fått allt om bakfoten, man får väl isf skylla på att det är fredag :oops:

 

EDIT: Kunde ju ha läst lite mer på sidan än vad jag gjorde, svaret stod ju där :P .. aja, är ju fredag som sagt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från Syster & Bror-giget (nåja...hemkommen e väl att ta i, men datasalskommen iaf)

 

Hade trott att det var Ector för hela slanten ikväll, men att det blev 9 standuppare funkade väl det med....

 

Även om några av dom var pajasar...

 

Hur som helst Ector, jävligt trevlig kvart där eller vad det nu var. Skönt med en komiker som inte behöver dra bögskämt o sån skit, utan faktiskt verkar ha både hjärna och ryggrad ;)

 

Du var roligast ikväll tillsammans med...hette han Andreas? Han bästa nykomlingen...

 

I övrigt så var Marcus Palm en lika stor pajas som alltid. Vilken idiot alltså...men han ska väl ha cred för att han vågar sig tillbaka till studentpubliken efter att vi bar ut honom från scen i maj 03 ;)

 

Lasse Nilsen förresten, sjysst snubbe. Och han västgöten var trevlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...
Nyss hemkommen från Syster & Bror-giget (nåja...hemkommen e väl att ta i, men datasalskommen iaf)

 

Hade trott att det var Ector för hela slanten ikväll, men att det blev 9 standuppare funkade väl det med....

 

Även om några av dom var pajasar...

 

Hur som helst Ector, jävligt trevlig kvart där eller vad det nu var. Skönt med en komiker som inte behöver dra bögskämt o sån skit, utan faktiskt verkar ha både hjärna och ryggrad ;)

 

Du var roligast ikväll tillsammans med...hette han Andreas? Han bästa nykomlingen...

 

I övrigt så var Marcus Palm en lika stor pajas som alltid. Vilken idiot alltså...men han ska väl ha cred för att han vågar sig tillbaka till studentpubliken efter att vi bar ut honom från scen i maj 03 ;)

 

Lasse Nilsson förresten, sjysst snubbe. Och han västgöten var trevlig.

 

korrektur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...