Gå till innehåll

20 åring som gör dagbok


HampusGabriel

Recommended Posts

Tjena,

Detta blev veckans resultat.

+3500kr/600BB

7500 händer/31timmar.

Är nöjd med resultat då jag sprang in mot många AA när jag hade KK. Var även kul att så många var inne och kollade på min stream. Tanken är att jag kör samma upplägg på streaming tiderna denna vecka också :)
Målet med nästa vecka är att få in ca +40 timmar och spela 4 bord istället för 3.

Har även passerat 100K händer på min hud detta år och även där är jag nöjd med resultatet. 6bb/100 händer.

Results.png

Results.png

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjabba!

Här kommer resultatet för veckan.

+550kr/100BB

~10000händer/35timmar

Är riktigt nöjd med volymen denna vecka har dock sprungit riktigt illa. Hoppas på bättre resultat nästa vecka och liknande volym.

Fortsatt kul att så många kollar på streamen, det uppskattas enormt för att fortsätta! Får även min overlay som jag beställde av en kille imorgon.

Results.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Den 2023-09-24 kl 21:46, säger HampusGabriel :

Tjabba!

Här kommer resultatet för veckan.

+550kr/100BB

~10000händer/35timmar

Är riktigt nöjd med volymen denna vecka har dock sprungit riktigt illa. Hoppas på bättre resultat nästa vecka och liknande volym.

Fortsatt kul att så många kollar på streamen, det uppskattas enormt för att fortsätta! Får även min overlay som jag beställde av en kille imorgon.

Results.png

Update?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Lennard_Kent :

Update?

Tjena, tack för påminelsen!
Har haft sjukt mycket senaste månaden så har helt glömt bort dagboken :)

Har spelat en del live på sistone där jag gått en del plus och börja spelat ca 6-9 bord per session istället så får in mycket bättre volym.

Chartet är ifrån 18 september satt från senaste uppdateringen.

Results.png

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

48 minuter sedan, säger HampusGabriel :

Haha där fick du mig ;)
Har varit uppe mycket och skottat på 100NL men lyckas inte knäcka spelarna där. Så har blivit mycket bord på 20/50NL för jag känner mig vinnande med så många bord där :=)

Tyckte mer att du hade en poäng med utvecklingskurvan med färre bord. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

47 minuter sedan, säger HampusGabriel :

Tycker dock att jag tjänar mer med 6 bord än med 2-3 satt det är ju lite både och satt säga

Min ( ursprungligen din) poäng är väl att: ja nu kanske du gör bättre timpenning på att köra 9 bord Nl50 än 3 bord nl100. Men fick för mig att du hade ambitioner med ditt spelande om att klättra. Således kanske det kan vara värt att spela för en sämre timpenning och utvecklas för att sedan ta igen det med råge i framtiden. 


Du gör såklart som du vill, lägger ingen värdering i det 😊

Men hoppas på framgång oavsett 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista grafen där ser ut som en jävla resa, skönt du kom ut hålet :D 

Bara för att flika in på diskussionen är det väldigt sällan jag spelar mer än 4 bord, robot spelandet gör en inte bättre + man blir lätt utbränd och lägger fokus på helt fel saker imo.

GL! 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, säger FLEX :

Sista grafen där ser ut som en jävla resa, skönt du kom ut hålet :D 

Bara för att flika in på diskussionen är det väldigt sällan jag spelar mer än 4 bord, robot spelandet gör en inte bättre + man blir lätt utbränd och lägger fokus på helt fel saker imo.

GL! 

Ja den vart lite att köra i. Som tur var höll det mentala ihop bra :)
Precis håller med dig att fler än 4 bord blir mycket robot spelande. Det är dock kul att tjäna pengar på fler bord men utvecklingskurvan blir ju som sagt längre.

Kommer dock börja skotta strax igen på 100NL och då blir det ner på 2 bord igen :)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Den 2023-11-12 kl 20:36, säger HampusGabriel :

Tjena,
Här kommer lite resultat från senaste uppdateringen.
Har fått in grym volym denna månad och resultatet har även det speglat sig bra. 8.36 BB/100 på 40K händer. 
Lärde mig från mitt misstag att inte spela 9 bord och det var nog lösningen för att boosta winraten lite mer :)

Namnlös.png

Vilka stakes lirar du? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
1 timme sedan, säger HampusGabriel :

Tjena,

Tänker att jag skriver ut månades mål här i dagboken satt man får lite press på sig själv :)

Tanken är att jag ska nå 85K händer vilket blir ca 150-170 timmar denna månad. Satt upplägget blir 7tim * 25 dagar

 

Hörs om en månad igen! :)
 

Jobbade du kvar deltid på vanliga jobbet? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, säger f0rtress :

Jobbade du kvar deltid på vanliga jobbet? 

Tjena,

Slutade på jobbet 1 september satt har spelat heltid sen dess, fick dock lön från de jobbet framtill nomvember så har klarat mig väldigt bra. Målet var dock att kliva upp i timmar nu i december/januari så hoppas jag kan fixa de :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger HampusGabriel :

Tjena,

Slutade på jobbet 1 september satt har spelat heltid sen dess, fick dock lön från de jobbet framtill nomvember så har klarat mig väldigt bra. Målet var dock att kliva upp i timmar nu i december/januari så hoppas jag kan fixa de :)

Spännande! Har du väldigt låga kostnader/ bor hemma, eller hur gör du för att gå runt? 
 

Har du en målsättning om när du ska vara på en viss nivå eller snitta en viss timlön? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...