HampusGabriel Postad 16 September Författare Rapport Share Postad 16 September 1 minut sedan, säger Rhetoric : streama gärna. hur hittar man dig? https://www.twitch.tv/ham_gab Här finns ja men blir bara en lugn stream med 20/50NL Kommer nog inte grinda på andra sidor och högre stakes än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September 1 timme sedan, säger soldado9 : Gulat? Standard, hela PF antar man gulat så fort man går ner i nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September 1 timme sedan, säger HampusGabriel : Nej då Gör det här bara för kul och se vad man kan få för winrate, tänkte bara lira här på kvällarna när jag är hemma och inte pallar slåss med regsen. Känns lite kul när så många gör dagbok och som vara med i "gemenskapen" hehe Tänkte posta en graf i slutet av månaden men upp 45tkr i EV denna månad Är lite sugen att streama svs också men det blir nog bara något spontant typ en dag i veckan Vart spelar du mainly? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 16 September Rapport Share Postad 16 September 38 minuter sedan, säger RuoXuan : Standard, hela PF antar man gulat så fort man går ner i nivå. Antog ingenting. Var en legitim fråga bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 22 September Författare Rapport Share Postad 22 September Tja! Lirat en vecka ca här på svs och tycker verkligen borden är väldigt sega. Känns som man kan få OK winrate då de verkar vara välidgt passivt spel här men välidgt lite fisk. Tror inte de blir speciellt mycket mer volym om man inte testar på 50NL Blev iaf 17bb/100 på 5K händer, säger väl inte speciellt mycket 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 22 September Rapport Share Postad 22 September 6 minuter sedan, säger HampusGabriel : Tja! Lirat en vecka ca här på svs och tycker verkligen borden är väldigt sega. Känns som man kan få OK winrate då de verkar vara välidgt passivt spel här men välidgt lite fisk. Tror inte de blir speciellt mycket mer volym om man inte testar på 50NL Blev iaf 17bb/100 på 5K händer, säger väl inte speciellt mycket Du gjorde då iaf ditt yttersta för att få igång lite action, det ska du då ha! Var kul lira några varv iaf och känna sig helt lost i varje hand menmen något kanske man lärde sig 😂 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 22 September Författare Rapport Share Postad 22 September 22 minuter sedan, säger KINGVON : Du gjorde då iaf ditt yttersta för att få igång lite action, det ska du då ha! Var kul lira några varv iaf och känna sig helt lost i varje hand menmen något kanske man lärde sig 😂 Haha tack för den, jo jag försökte verkligen med allt men fick knappt hålla 6 bord ibland Har du någon hand mot mig som du var lost i kan jag skicka vad jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 22 September Författare Rapport Share Postad 22 September Lite rolig fråga till alla, vad har ni för stats på mig. Typ VPIP/PFR/3bet/WWSF med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 22 September Rapport Share Postad 22 September 1 minut sedan, säger HampusGabriel : Lite rolig fråga till alla, vad har ni för stats på mig. Typ VPIP/PFR/3bet/WWSF med mera Det var rätt extremt 40/30/20 ish därför man inte hade någon aning om hur man ska agera eftersom ingen spelar så på /2. Dock var vi en hel del 3 handat och short men bra mkt mer aggro än medelreggen 😂 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 22 September Författare Rapport Share Postad 22 September 2 minuter sedan, säger KINGVON : Det var rätt extremt 40/30/20 ish därför man inte hade någon aning om hur man ska agera eftersom ingen spelar så på /2. Dock var vi en hel del 3 handat och short men bra mkt mer aggro än medelreggen 😂 Hehe okey, men då var dom väldigt lika till mina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 22 September Rapport Share Postad 22 September 1 minut sedan, säger HampusGabriel : Hehe okey, men då var dom väldigt lika till mina Kul med lite omväxling! hade jag spelat sådär på mina 15-16 bord hade jag varit 10 buyins i hålet innan man ens hade hunnit fatta att man börjat spela! Sen behärskar man inte det för fem öre heller 😂 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 22 September Författare Rapport Share Postad 22 September 1 timme sedan, säger KINGVON : Kul med lite omväxling! hade jag spelat sådär på mina 15-16 bord hade jag varit 10 buyins i hålet innan man ens hade hunnit fatta att man börjat spela! Sen behärskar man inte det för fem öre heller 😂 Ja de gäller verkligen att hålla fokus på sin egna ragne när man spelar på tok för brett i positionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 1 Oktober Författare Rapport Share Postad 1 Oktober Tja! Här kommer en liten månadsrapport för mig. Har varit en väldigt tuff månad för mig både spelmässigt och mentalt. Väldigt lite som har varit på min sida denna månad dock slutar jag + så ingenting att klaga på. Kollar vi primedope ska jag ändå backa ca 9% av gångerna efter 30K händer så bara en del av variasen . Mitt chart är lite off ska vara -2000kr så har försvunnit lite händer någonstans. Målet för nästa månad är att bara forsätta plugga så mycket jag gör och forsätta spela på dom högre stakesen. Ett annat mål jag även vill jobba på är att sluta fokusera så himla mycket på resultatet, Hade jag varit på EV linje denna månad hade jag ändå varit väldigt nöjd så märkligt att jag känner mig halvnere den här månaden Har märkt att jag klagar till pokerkompisar och även mina coacher när jag springer dåligt och de vill jag verkligen få bort också. Satt ni som känner mig får gärna säga ifrån om jag klagar på nånting nästa månad hehe. Aja nog med klagande ny månad nya möjligheter. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aml Postad 1 Oktober Rapport Share Postad 1 Oktober Fy fan den är brutal. Specielt efter den fina starten på månaden också. Hur gick/har det gått på äventyret på SvS då ? La du ner det? Lät som du var inne och bombade rejält! Och btw var det inte du som tipsade om att inte kolla resultatet mer än en gång i månaden (Något jag skulle vilja prova också)? Men du kanske hade feel på att det gått dåligt överlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 1 Oktober Författare Rapport Share Postad 1 Oktober (redigerade) 10 minuter sedan, säger aml : Hur gick/har det gått på äventyret på SvS då ? La du ner det? Lät som du var inne och bombade rejält! Skrev en liten uppdatering men tyckte värdet var för dåligt att forsätta grinda 10 minuter sedan, säger aml : Och btw var det inte du som tipsade om att inte kolla resultatet mer än en gång i månaden (Något jag skulle vilja prova också)? Men du kanske hade feel på att det gått dåligt överlag. Det har du rätt i! Skaffade H2N och tyckte man såg resultatet lite här och var men har försökt tagit bort de se så mycket som möjligt nu Redigerad 1 Oktober av HampusGabriel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 1 Oktober Rapport Share Postad 1 Oktober (redigerade) 4 timmar sedan, säger HampusGabriel : Skrev en liten uppdatering men tyckte värdet var för dåligt att forsätta grinda Det har du rätt i! Skaffade H2N och tyckte man såg resultatet lite här och var men har försökt tagit bort de se så mycket som möjligt nu Brukade spela /5-/20 mest NL men lite PLO håller med dig om att värdet är katastrof jämfört med preipoker. Rullar knappt några games. Så just nu är det bara en sido site ifall nå godis poppar upp så jävla dumt av svs. För att fixa en del av detta så borde de kunna göra som bet365 där upp till nl100$(kanske nl200) så är det bara bet365s premium bord som syns det kanske skulle göra så fiskar inte simmar fel lika ofta. Redigerad 1 Oktober av ölkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 3 Oktober Författare Rapport Share Postad 3 Oktober Den 2024-10-01 kl 11:53, säger ölkaka : Brukade spela /5-/20 mest NL men lite PLO håller med dig om att värdet är katastrof jämfört med preipoker. Rullar knappt några games. Så just nu är det bara en sido site ifall nå godis poppar upp så jävla dumt av svs. Jo de var verkligen dåligt värde, tror jag spelade lite fel tid men var mest bara regs inne som satt och pumpade volym. Hann aldrig spela på svs innan de byttes till iPoker pga åldern men har hört att värdet var extremt mycket bättre då Har märkt på den global iPoker poolen iblanda att de kommer in spelare där med svensk flagga så antar som du säger att dom simmat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 35 minuter sedan, säger HampusGabriel : Jo de var verkligen dåligt värde, tror jag spelade lite fel tid men var mest bara regs inne som satt och pumpade volym. Hann aldrig spela på svs innan de byttes till iPoker pga åldern men har hört att värdet var extremt mycket bättre då Har märkt på den global iPoker poolen iblanda att de kommer in spelare där med svensk flagga så antar som du säger att dom simmat fel. Ja det är verkligen ett skämt i jämförelse med hur det var... Om jag kommer ihåg rätt så rullade det alltid ett gäng 25/50 och 50/100 på prime och i princip alltid drag på 5/10 och lägre där runt 2010 eller så. Jag spelade visserligen inte 5/6max då men jag tror att värdet hade börjat bli rätt mycket sämre redan under covid då dom införde en insättningsgräns på 5000kr eller nåt sånt. Ännu tidigare än så så stängde svs runt 03.00 tror jag och öppnade 07.00, då kunde det bli grisigt när det närmade sig stängning. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober (redigerade) 10 minuter sedan, säger magico : Ja det är verkligen ett skämt i jämförelse med hur det var... Om jag kommer ihåg rätt så rullade det alltid ett gäng 25/50 och 50/100 på prime och i princip alltid drag på 5/10 och lägre där runt 2010 eller så. Jag spelade visserligen inte 5/6max då men jag tror att värdet hade börjat bli rätt mycket sämre redan under covid då dom införde en insättningsgräns på 5000kr eller nåt sånt. Ännu tidigare än så så stängde svs runt 03.00 tror jag och öppnade 07.00, då kunde det bli grisigt när det närmade sig stängning. haha what?? öppetider typ? så om jag sitter grisback och jagar med världens bord 02.30. Hade man då 30min på sig annars blir man utkastad (dcad) från klienten och fick komma tillbaka 07.00 och pröva lyckan :D?😂 sjukaste jag hört, fyfan vad det skulle finnas steamade spelare. Redigerad 3 Oktober av KINGVON 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 10 minuter sedan, säger KINGVON : haha what?? öppetider typ? så om jag sitter grisback och jagar med världens bord 02.30. Hade man då 30min på sig annars blir man utkastad (dcad) från klienten och fick komma tillbaka 07.00 och pröva lyckan :D?😂 sjukaste jag hört, fyfan vad det skulle finnas steamade spelare. Japp, tror dessutom dom påbörjade nedstängningen tidigare, så runt 02.30 bävade man för meddelandet som man visste skulle komma snart "Bordet stänger 5" händer och sen en ny ruta "Bordet stänger om 4 händer" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 1 minut sedan, säger magico : Japp, tror dessutom dom påbörjade nedstängningen tidigare, så runt 02.30 bävade man för meddelandet som man visste skulle komma snart "Bordet stänger 5" händer och sen en ny ruta "Bordet stänger om 4 händer" osv. hahahha åh fyfan vilken ångest, är väl bara hoppas man femtlar upp eller något sista handen och hittar even! Det föll inte ut ett sållningsinstrument för alkohol och en pisskopp från datorn innan ni skulle logga in också ? Verifiera nykterhet och inget stimulansfusk så folk är vid sina sinnes fulla bruk och inte gör massa dumma förhastade beslut! svenska staten alltså och deras jävla påhitt, trycka in ett dataförbud 03.00-07.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babushka1 Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 38 minuter sedan, säger magico : Japp, tror dessutom dom påbörjade nedstängningen tidigare, så runt 02.30 bävade man för meddelandet som man visste skulle komma snart "Bordet stänger 5" händer och sen en ny ruta "Bordet stänger om 4 händer" osv. #stresspåslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 36 minuter sedan, säger KINGVON : hahahha åh fyfan vilken ångest, är väl bara hoppas man femtlar upp eller något sista handen och hittar even! Det föll inte ut ett sållningsinstrument för alkohol och en pisskopp från datorn innan ni skulle logga in också ? Verifiera nykterhet och inget stimulansfusk så folk är vid sina sinnes fulla bruk och inte gör massa dumma förhastade beslut! svenska staten alltså och deras jävla påhitt, trycka in ett dataförbud 03.00-07.00 Jo alltså det kom en tjänsteman och knackade på när man loggade in, först skulle man blåsa honom i ansiktet så han kunde lukta på ens andedräkt att man inte var påverkad. Sen stod han bakom en och frågade efter varje förlorad pott hur man mådde, var man inte väldigt entusiastisk så drog han ur internetsladden och sa att man var spelberoende. Det var självklart inga problem att sitta flera stycken i samma rum på samma bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts