Gå till innehåll

Trött på jobbet?


Bebeto_s

Recommended Posts

Vad göra när man hittat ett bord som är rena guldgruvan när du ska upp tidigt och jobba dagen därpå?

 

Ta smällen på jobbet och gå runt som någon trött zombie eller få några timmars sömn?

 

Med tanke på klockslaget så verkar du redan ha gjort ditt val...?

 

Jag skulle iallafall ha valt zombie-varianten.

Jobba kan man göra när man blir gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min erfarenhet är att det är bättre att helt skita i att sova om man får mindre än 3 timmars sömn, jag är mer trött om jag bara sover ett par timmar än om jag skiter i det helt. Men det kanske bara är jag :roll:

 

Så lira på du...

Samma här.. Typ vid 3 timmar går gränsen, ja. Men det är en ganska hårfin gräns, blir ju aptrött oavsett om man har sovit i 3 eller 0 timmar. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sova kan man göra när man e död, o dessutom får du se det så att om du inte spelar massa poker o tjänar massa pengar så kommer du inte ha råd till hyran o utan lägenhet måste du sova på gatan o jag kan itne somna på gatan (testat 2 gnger, lyckades aldrig sova en blund) så då får du aldrig nånsin ngn mera sömn om du sover nu!

 

slutsats: SPELA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min erfarenhet är att det är bättre att helt skita i att sova om man får mindre än 3 timmars sömn, jag är mer trött om jag bara sover ett par timmar än om jag skiter i det helt. Men det kanske bara är jag :roll:

 

Så lira på du...

Samma här.. Typ vid 3 timmar går gränsen, ja. Men det är en ganska hårfin gräns, blir ju aptrött oavsett om man har sovit i 3 eller 0 timmar. ;)

Att inte sova på ett dygn är inte särskilt svårt. Ät mycket och sov när det blir helg, när man varit uppe länge så blir man piggare av att äta än av att sova en stund. Hursomhelst så blir man ju inte nämnvärt trött förrän efter ca 40 timmar på benen så spela på du.

 

Tjockisbagarn: Om du inte kan sova på gatan är du sannolikt inte trött än. :)

 

Ades_va: Vara uppe länge preparat är för nybörjare. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...