J_oke_r Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Hej någon turnering på gång i Luleå stad? Max buy in 200-300 för min del, så skicka gärna ett PM om nått händer. * RP till Poker i-tråd - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
helena_ Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Dra ihop någonting imorgon ? jag är på . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J_oke_r Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Kan tvärr inte ordna någonting själv. Brist på utrymme mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
helena_ Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Okej, sugen på cashgame dealers choice imorgon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J_oke_r Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Jobbar skiftgång och till veckan är det eftermiddag så det går tyvärr inte... Första dagen efter semester. Men lägg ut när ni har nått på gång så svarar jag om jag kan komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plupp Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 jag är också intresserad av livepokerspel (både turneringar och cashgame) i luleå och även i boden då det är där jag bor just nu. Insattser upp till 200-300 kan jag tänka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J_oke_r Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2005 Någon som ska spela ikväll? Två grabbar som vill lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J_oke_r Postad 1 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2005 Ingen som planerar turnering, jag och en polare kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diziz Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Hej jag skulle vilja komma i kontakt med Personer som inte har ngt emot att damma av korten och spela texas ngn fredag eller lördag kväll. Idag är vi ett amatörsällskap på ca 6-8 personer som brukar försöka träffas ca 2 ggr i månaden och spela(varannan helg är det sagt). Det vi brukar spela är Turneringspoker NL med 100 kr som insats och vi brukar hinna med ca 5 turneringar varje kväll vi spelar. Som ni förstår är det svårt att alla personer kan delta varje gång det är dags för poker. Iom att vi resonerar att man bör vara 6 spelare iaf för att spela en-bordturnertingar så blir det en massa ringande fram och tillbaka, velande och kansken ifrån väldigt många. Jag skulle vilja ha en större "Flora" av personer att kontakta när det är dags att spela så att det alltid blir av. (Det är alltid jag som försöker styra upp allting). Jag, samt säkert några andra ifrån mitt pokersällskap, är även intresserade av vara med i andra pokersällskap om vi är välkommna. Vi är 28-29 år allihopa, alla väldigt snälla och vi känner varandra sedan tidigare och välkommnar alltid nya spelare. Problemet är att det är så få i våran umgängeskrets som är intresserad av poker, man får nästan tjata på folk för att de skall komma, och då tycker jag det kan få vara. Varför känns det som jag skriver en kontaktannons Finns det förresten ngn pokerklubb i luleå, ngn som vet ? Skicka ett PM vettja, eller skriv ett mail till diziz@spray.se Hälsn. / Joakim. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Freeman_ Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Jag kan nog vara med och spela någon kväll!! Jag e en 22 årig student och bor på porsön. Vart brukar ni hålla till? Du kan kontakta mig på .. mail / msn: norberg_johannes@hotmail.com icq: 47859193 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diziz Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 Jag har givit upp detta med att försöka anordna pokerkvällar nu, om någon undrar varför jag inte hört av mig. Verkar som intresset har svalnat ännu mera i min umgängeskrets. Om det är ngn som har tänkt att anordna en pokerkväll så kommer jag dock gärna. Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearass Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 Finns en klubb i Boden där vi lirar live poker 5dar i veckan. Brukar köra 200kr/turneringar på vardagar och under helger 500kr. Den 7/12 kommer vi även köra en årsfinal som ligger på 1200kr. All information finns på http://www.bodenpoker.se /bear Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 Finns en klubb i Boden där vi lirar live poker 5dar i veckan. Brukar köra 200kr/turneringar på vardagar och under helger 500kr. Den 7/12 kommer vi även köra en årsfinal som ligger på 1200kr. All information finns på http://www.bodenpoker.se /bear Spelar ni något under julen? Vart ligger klubben? Hur mycket folk brukar spela? Krävs det medlemskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Fredagen den 6 Januari (Trettondan) kl. 13:00 Plats meddelas vid anmälan Turneringen kommer vara 1000:- freezeout. 10.000 i startmarker och 30 min. blinds Startavgift 150:- Pizza och Taco buffé + måltidsdryck + kaffe ingår! http://www.rounders.se/turnering/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Fredagen den 6 Januari (Trettondan) kl. 13:00 Plats meddelas vid anmälan Turneringen kommer vara 1000:- freezeout. 10.000 i startmarker och 30 min. blinds Startavgift 150:- Pizza och Taco buffé + måltidsdryck + kaffe ingår! http://www.rounders.se/turnering/ Låter mycket trevligt! Jag och en kompis kommer att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Fredagen den 6 Januari (Trettondan) kl. 13:00 Plats meddelas vid anmälan Turneringen kommer vara 1000:- freezeout. 10.000 i startmarker och 30 min. blinds Startavgift 150:- Pizza och Taco buffé + måltidsdryck + kaffe ingår! http://www.rounders.se/turnering/ 10 eller 5 tusen marker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 10 eller 5 tusen marker? Det är ändrat till 5000 och startblinds på 25-50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diziz Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Högst intressant. Hur många är anmälda ca och när är det för sent att anmäla sig för turneringen ? Jag måste överväga med regeringen om man kan delta eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Hur många är anmälda ca och när är det för sent att anmäla sig för turneringen ? Jag måste överväga med regeringen om man kan delta eller inte. När jag anmälde mig, för två dagar sedan, sa dom "Vi är nu drygt 40 st anmälda vi räknar med 50 pers" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diziz Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Hur många är anmälda ca och när är det för sent att anmäla sig för turneringen ? Jag måste överväga med regeringen om man kan delta eller inte. När jag anmälde mig, för två dagar sedan, sa dom "Vi är nu drygt 40 st anmälda vi räknar med 50 pers" Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Hur gick det för er? Jag åkte som 49 av 66. En som hackat på blindsen höjde jag hade haft taskigt med kort och spelade tillbaka med KQ han syna flop Qxx höjde typ halva potten han ställde jad synade han vändeupp AT och drog ut. Hade haft dubbla avg om jag vunnit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Åkte strax efter matpausen. Shortstackad som få mötte mina A3 knappens AA o så var den sagan över. Håller dom på än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Gah, jag försov mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Hade gärna kommit men var ut kvällen innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Åkte strax efter matpausen.Shortstackad som få mötte mina A3 knappens AA o så var den sagan över. Håller dom på än? Det är nog över nu =). Vid tolvslaget var det tre personer kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts