Gå till innehåll

Dagböcker är i 78% bara ett sätt...


pokeroracle

Recommended Posts

Det var ju ratt intressant installning.

 

En hand som man synar all in och sedan blir utdragen kanns ju oftast inte

sa intressant. Det haller jag med om.

Visst kan man skriva ner en da och da for att fa lite medlidande saklart ;)

 

Men jag hoppas att min dagbok har battre an 1:4 fordelning i medlidandehander:Intressanta disktuterbara hander.

 

Har haft en tung period ett tag dock. Men jag tog at mig lite faktiskt och det ar ju alltid bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju ratt intressant installning.

 

En hand som man synar all in och sedan blir utdragen kanns ju oftast inte

sa intressant. Det haller jag med om.

Visst kan man skriva ner en da och da for att fa lite medlidande saklart ;)

 

Men jag hoppas att min dagbok har battre an 1:4 fordelning i medlidandehander:Intressanta disktuterbara hander.

 

Har haft en tung period ett tag dock. Men jag tog at mig lite faktiskt och det ar ju alltid bra

 

Det är som sagt lätt att tappa koncentrationen och spela dåligt när man har downstreaks, så jag tycker bara det är bra att posta marginellt bad-beatiga historier... Detta för att se om man blir rädd och går all-in när man kanske bara borde betta pott eller dylikt. De små misstagen som dyker upp on halv-tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beachjohan wrote: Men jag hoppas att min dagbok har battre an 1:4 fordelning i medlidandehander:Intressanta disktuterbara hander.

 

 

Inte alls ett påhop på dig beachjohan, följt din med intresse!

 

Men vissa helt ärligt talat är nerkluddade med bad beat historier, så för mig känns det som att en del av er, inte vågar skriva ner er bad beat historia utan startar en dagbok istället för att skriva ner DAGENS bad beat...

 

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skriver ofta ned mina bad beats i dagboken. För mig handlar det inte om medlidande utan att jag behöver få skriva av mig lite för att inte börja tilta etc. Om jag inte skriver ned det i dagboken får nån kompis höra det och det uppskattas inte särskilt ofta :D

 

PRECIS vad jag menar, istället ska vi få höra det....nej men ärligt talat skär ner på bad beatet så blir dagböckerna lite roligare att läsa!

 

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skriver ofta ned mina bad beats i dagboken. För mig handlar det inte om medlidande utan att jag behöver få skriva av mig lite för att inte börja tilta etc. Om jag inte skriver ned det i dagboken får nån kompis höra det och det uppskattas inte särskilt ofta :D

 

PRECIS vad jag menar, istället ska vi få höra det....nej men ärligt talat skär ner på bad beatet så blir dagböckerna lite roligare att läsa!

 

/C

 

Det är en dagbok, antagligen skriver personerna i fråga den för sin egen skull. Sen har du ett helt fritt val om du vill läsa dem eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...