samme Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Någon som har någon aning om var man kan få tag på den här filmen med Laak/Hansen/Esfandiari/Bloch? Har bara sett den på utländska sidor men ingen sida i Sverige så jag skulle uppskatta om någon kunde länka till en svensk sida. Tack på förhand. * RP - QoS * Citera
Mr Zero Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Varför vill du inte beställa från utlandet? Funkar kanon. Citera
samme Postad 13 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Är lite orolig över frakten. Dessutom så tar det ju mycket längre tid, men jag får väl beställa från Amazon. Citera
Mr Zero Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Frakten är inte farligt dyr. Max 50kr skulle jag tro. 5-7 dagars leveranstid har jag för mig att det stod. Citera
samme Postad 13 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Okej, tack så mycket. Ska nog dra en beställning därifrån. Någon som för övrigt sett denna film som kan ge lite feedback? Citera
cheunce Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Okej, tack så mycket. Ska nog dra en beställning därifrån. Någon som för övrigt sett denna film som kan ge lite feedback? Glöm inte bort att tullavgifterna och deras engångsavgifter blir rätt dyrt om du beställer utan för EU. Kolla upp reglerna på tullverketshemsida om du ska beställa utan för EU. Så finns den på amazon.co.uk så beställ där ifrån istället. Citera
Mr Zero Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Du har väldigt goda chanser att klara dig från både tull och moms var du än beställer från så länge du bara beställer en eller ett fåtal skivor. Även butikerna på amazon.co.uk kan ligga i USA eller Canada så det är ingen garanti för att du slipper. Men som sagt, MYCKET goda chanser. Citera
Recommended Posts