MaLiik Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Har märkt att de kommer med olika tips på cardplayer och att de är tagna ur 52 Tips for Texas Hold'em. Kommer de att publicera hela boken på nätet eller bara de 52 tipsen? Hittils har de publicerat 3 olika tips. 52 Tips for Texas Hold'em, på cardplayer.com * RP - QoS * Citera
MaLiik Postad 12 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Jag kommer att vara bortrest under helgen och undrar om någon kunde posta de tips som kommer då här i tråden? Jag kommer troligen inte att surfa något alls och då missa ett par tips Citera
Baloos Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Visst, jag åtar mig det. Kommer det ett tips om dagen eller? Jag slängde bara ett getöga på sidan och tipsen men de här råden gäller FL va? Citera
MaLiik Postad 12 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Visst, jag åtar mig det. Kommer det ett tips om dagen eller? Jag slängde bara ett getöga på sidan och tipsen men de här råden gäller FL va? Toppen! Jag tror det är ett tips om dagen, verkar komma i den farten iaf, sen vet jag inte om det är FL eller NL. Det enda jag sett som endast berör FL är #24, jag har missat att posta två andra tips som var mer generella som $4. Citera
morberg Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 God tanke att samla tipsen här, men jag är starkt tveksam till att det är lagligt att kopiera material som någon annan har upphovsrätt till och lägga upp det på pf.nu. Citera
Baloos Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 MaLiik saknar ett tips från igår(lördag), om någon har ett tips att ge han kan ni väl skicka honom ett PM. Citera
MaLiik Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2005 God tanke att samla tipsen här, men jag är starkt tveksam till att det är lagligt att kopiera material som någon annan har upphovsrätt till och lägga upp det på pf.nu. Jag skickade ett PM till QoS med just det i åtanke men har inet fått svar ännu... Citera
Hjort Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Det är inte ok att kopiera cardplayers tips rakt av här om du inte har tillstånd till det. Om du vill diskutera dem så får du istället länka till dem så får folk ta sig dit och läsa det på egen hand. Citera
MaLiik Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Det är inte ok att kopiera cardplayers tips rakt av här om du inte har tillstånd till det. Om du vill diskutera dem så får du istället länka till dem så får folk ta sig dit och läsa det på egen hand. För att göra det lättare så tar jag bort tipsen och låter folk få klicka själva... Citera
QoS Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jag skickade ett PM till QoS med just det i åtanke men har inet fått svar ännu... Har mycket just nu, bra att du tagit bort dom och länkar istället, rensar lite också. - QoS Citera
MaLiik Postad 17 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Har mycket just nu, bra att du tagit bort dom och länkar istället, rensar lite också. - QoS Det är ett PHP-script så jag tror de 52 tipsen snurrar runt Citera
Recommended Posts