Gå till innehåll

52 Tips for Texas Hold'em från CardPlayer.com!

Recommended Posts

Postad

Jag kommer att vara bortrest under helgen och undrar om någon kunde posta de tips som kommer då här i tråden? Jag kommer troligen inte att surfa något alls och då missa ett par tips :(

Postad
Visst, jag åtar mig det. Kommer det ett tips om dagen eller?

Jag slängde bara ett getöga på sidan och tipsen men de här råden gäller FL va?

Toppen! :P

Jag tror det är ett tips om dagen, verkar komma i den farten iaf, sen vet jag inte om det är FL eller NL. Det enda jag sett som endast berör FL är #24, jag har missat att posta två andra tips som var mer generella som $4.

Postad
God tanke att samla tipsen här, men jag är starkt tveksam till att det är lagligt att kopiera material som någon annan har upphovsrätt till och lägga upp det på pf.nu.

Jag skickade ett PM till QoS med just det i åtanke men har inet fått svar ännu...

Postad

Det är inte ok att kopiera cardplayers tips rakt av här om du inte har tillstånd till det.

Om du vill diskutera dem så får du istället länka till dem så får folk ta sig dit och läsa det på egen hand.

Postad
Det är inte ok att kopiera cardplayers tips rakt av här om du inte har tillstånd till det.

Om du vill diskutera dem så får du istället länka till dem så får folk ta sig dit och läsa det på egen hand.

För att göra det lättare så tar jag bort tipsen och låter folk få klicka själva...

Postad
Jag skickade ett PM till QoS med just det i åtanke men har inet fått svar ännu...

Har mycket just nu, bra att du tagit bort dom och länkar istället, rensar lite också. :)

- QoS