Galerion Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 hur skall man spela det här??....jag måste väl syna eller.........synd bara att det gick åt fanders......jaja tur att jag ej satt med mer.... Players: QoiGonJinn (EUR 52,84 in seat 1) Svippe (EUR 17,78 in seat 3) dunga (EUR 48,25 in seat 4) jamses (EUR 25,00 in seat 5) Galerion (EUR 16,50 in seat 6) Dealer: Galerion Small Blind: QoiGonJinn (0,25) Big Blind: Svippe (0,50) Blind out of turn: jamses (0,50) Galerion was dealt: Kc - Qd dunga Fold jamses Check Galerion Call (0,50) QoiGonJinn Call (0,25) Svippe Check Flop 7s - Qh - Kd QoiGonJinn Check Svippe Check jamses Check Galerion Check Turn 7s - Qh - Kd - Qc QoiGonJinn Check Svippe Check jamses Check Galerion Bet (0,50) Här skulle jag ju slängt på mycket mer än vad jag gjorde.....men ville ju inte skrämma bort nån... QoiGonJinn Fold Svippe Call (0,50) jamses Fold River 7s - Qh - Kd - Qc - As Svippe All-In (16,78) Galerion All-In (15,50) Svippe Payback (1,28) Svippe shows: Ad - Ac (a full house, aces full of queens) Galerion shows: Kc - Qd (a full house, queens full of kings) Svippe wins: EUR 33,00 (with a full house, aces full of queens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Svårt att avgöra vem av er som spelade handen sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galerion Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 hehe.....jo jag vet.......fick väl betala för det ivarjefall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Lite mer hade du kunnat betta på turn, framför allt skulle du ha bettat på floppen. Synen är given. Mycket väl dold pocket AA från Svippe, som för övrigt spelade rejält korkat. Ingen raise preflop och sen helt plötsligt all-in på rivern utan något tecken på att han har chans att bli synad. Riktigt dåligt. Och otur för dig. Du får sätta upp det på bad beat-kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Nu skulle ju inte jag kalla detta en bad-beat då ~ 95% av pengarna åkte in med 0% vinstchans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Varför synar du bara preflop? Höj med KQ på knappen. Varför checkar du i sista position på floppen? Höj! Höj turn. Höj på rivern. Förlora hela stacken. Så här passivt får du bara inte spela i SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Hahaha, denna tråden är ett skämt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Hade du suttit UTG kanske du skulle kunnat checka floppen, men det är ett marginellt fall. Kräma på, du vill få syn av händer som AA här, och det hade du fått. Annars är handen ganska ointressant, att han klonkar kunde du antagligen inte förhindra pga dåligt spel på hans sida, men du kan i alla fall ge honom dåliga odds för att dra (dåligt spel på din sida). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Hahaha, denna tråden är ett skämt va? Mycket kreativt och bra inlägg, keep up the good work. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 ja vet inte ja.. ja hade raisat preflop. han hade reraisat ordentligt å ja hade lagt mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts