gein Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Genererar 24HPokers klient Handhistory-loggfiler när man spelar eller någon loggfil över huvud taget? Citera
busen Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Genererar 24HPokers klient Handhistory-loggfiler när man spelar eller någon loggfil över huvud taget? Hand History har du på hemsidan. Om det hjälpte Dig. Citera
gein Postad 8 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Jag hade velat ha textfiler som jag kunde parsa för statistikendamål. Men men, tack iaf! Citera
Papa Kubo Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Mejla B2B med dina önskemål! (Jag vill också ha HH's som automatiskt sparas ned på hårddisken.) Citera
krizz Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 På hemsidan går det ju bara att se dom 50 senaste? Hur gör man om man kör PT å vill ha ner händer från 24hpoker? Citera
Recommended Posts