heltok Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Finns ju trådar om Vin och Öl så jag tänkte vi måste en tråd om vilken som är den bästa RedBull-kopian då vi pokerspelare säkert är storkonsumenter av dessa koffeinhaltiga drycker. Själv föredrar jag Shark. Annat som går ner är Redbull Extra och Power King(orignalet). De jag inte gillar är: M150 <--- säkert den starkaste, duger endast för att blanda med cola+samesong Power King sockerfri Thailändsk redbull(Kratingdaeng) på glasflaska Red Rhino Magic Citera
Ebola Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Freeways energy drink på Lidl funkar annars är det PK som gäller Citera
worim Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 vart tog Black Booster vägen? den var klart godast... Citera
bzkt Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Tror kaffe är vad pokerspelare är storkonsumenter av. Vem sitter och dricker energidrinkar framför datorn? Dyrt som fan låter det Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Vänner, Energidrycker är roliga. Jag blir helt konstig av dem. Det är ganska roligt om man tar några vodka+energidryck sent på natten när man är rejält dragen. Trots att man är stenfull klarnar huvudet till. Dessutom får jag då problem med att sova. Ett flertal gånger har jag fått sitta uppe till 11-12 på morgonen för att energidrycken ska gå ur blodet. Man kan då bli ganska konstig, speciellt om man gått upp vid 06 dagen innan, dvs. man har varit uppe i omkring 30 timmar. Citera
Macaronis Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Har druckit energidryck två kvällar för att hålla mig vaken och öka koncentrationen. Funkade alldeles utmärkt. Båda sessionerna höll på till morgonkvisten utan en gäspning. Istället var det svårt att träffa John Blund när man kröps till sängs. Är ingen större kännare av energidrycker, men gillar Power King. Men min personliga favorit är Hustlers energidryck som finns på netto för 3,85kr. Funkar desutom utmärkt med vodka såklart =) Citera
Hjort Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Tror kaffe är vad pokerspelare är storkonsumenter av. Vem sitter och dricker energidrinkar framför datorn? Dyrt som fan låter det Ja, och dessutom innehåller de väl en hel jäkla massa energi per cl. Känns som ett recept att bygga kula på om man inte håller sig rejält aktiv fysiskt. Citera
OzzzaJa Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 inget slår ju power king... helst originalet men alla varianter funkar... ja tror dock inte på att man blir speciellt mycket pigare av att dricka det men de e gott... ;P Citera
Peakfreak Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Jag gillar Hustler bäst! Den har skönast slogan... Hustler - Underground cult-drink for Hustlers Citera
zagwer Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Desto billigare, desto bättre. Powerking och hustler är helt klart favoriterna, även om man ofta unnar sig en findricka i form av en redbull. Citera
eloge38 Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 energidrycker är rena giftet, inte konstigt att man inte får sälja dem i danmark Citera
zagwer Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 energidrycker är rena giftet, inte konstigt att man inte får sälja dem i danmark Sen så får man ju inte sälja flingor där heller.. Citera
TANDEMCYKELN Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 energidrycker är rena giftet, inte konstigt att man inte får sälja dem i danmark Varför ska staten förhindra dessa drycker att komma ut på marknaden? Vad är det som är så farligt med dem? Är dryckerna farligare än alkohol-, hampa- eller amfetamindrycker? Berätta nu för oss vad det är som är så farligt med dessa drycker! Edit: Jag trodde att jag skrev på Flashbacks forum. Om någon moderator tycker att min text inte är passande, så ta bort den. Citera
heltok Postad 7 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2005 energidrycker är rena giftet, inte konstigt att man inte får sälja dem i danmark Varför ska staten förhindra dessa drycker att komma ut på marknaden? Vad är det som är så farligt med dem? Är dryckerna farligare än alkohol-, hampa- eller amfetamindrycker? Berätta nu för oss vad det är som är så farligt med dessa drycker! Edit: Jag trodde att jag skrev på Flashbacks forum. Om någon moderator tycker att min text inte är passande, så ta bort den. Kratingdaeng(thailändsk redbull på flaska) innehåller iaf Nicotine. Ryktet säger att M-150 ska innehålla Amfetamin och nervgift, men det antagligen bara rykten. Citera
Recommended Posts