käkably Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 jag köpte ett lite äldre spel härom dagen. jag kör med win XP och spelet funkar tydligen bara på 95/98. kan inte installera skiten. går det att lösa eller hamnar spelet i papperskorgen? Citera
freeman Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 jag köpte ett lite äldre spel härom dagen. jag kör med win XP och spelet funkar tydligen bara på 95/98. kan inte installera skiten. går det att lösa eller hamnar spelet i papperskorgen?' skapa en genväg.. högerklicka...egenskaper.. komplitet.. där kan du välja win98 etc Citera
käkably Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 jag köpte ett lite äldre spel härom dagen. jag kör med win XP och spelet funkar tydligen bara på 95/98. kan inte installera skiten. går det att lösa eller hamnar spelet i papperskorgen?' skapa en genväg.. högerklicka...egenskaper.. komplitet.. där kan du välja win98 etc jag hittar inte XP i listan dock. Citera
Loveless Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Du ska givetvis välja win98 och inte xp (som inte finns) Citera
käkably Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Du ska givetvis välja win98 och inte xp (som inte finns) tack Citera
käkably Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 någon som vet vad "heap allocation error" antyder? Citera
käkably Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 ett gammalt hunting-spel, kallat "Carnivores 2". man springer runt och slår på dinosaurier. minns att jag tyckte det var jävligt ball som yngling. Citera
Recommended Posts