Gå till innehåll

Bilder på erat pokerrum?


emilio_barzini

Recommended Posts

Det måste finnas massa här som har ett eget pokerrum hemma!

Jag ska snart flytta till en större lya och har tänkt göra en liten hörna. Vore kul att få se lite bilder på hur ni har det så man kan få lite inspiration :)

 

Så någon som har lust att dela med sig?

 

Eller det kanske rentav finns en tråd eller en annan sida med det jag söker?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min digitalkamera är paj men ett vanligt pojkrum typ, en justin timberlake poster över sängen och en helsida orlando bloom på insidan av dörren som jag klippt ur en okej-tidning. En lånad skitmus, den förra hade ett "missöde" under en session.

 

Av någon anledning så tror jag på dig....

 

Lycka till i livet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emilio, gå efter gangster-looken, bjud på cigarrer laget runt, dålig belysning förutom en jättestark låg lampa alldeles ovanför bordet, mörka (röda?) persienner för alla fönster(inge sol här inte), litet runt bord, inge av de där fjolliga ovala borden! Benen på bordet i fråga ska vara robusta och av trä! Inge metall här inte, grön pokerduk är en självklarhet, inget annat finns inom bilden. Just ja, se till att köpa in riktiga whisky-glas nu !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emilio, gå efter gangster-looken, bjud på cigarrer laget runt, dålig belysning förutom en jättestark låg lampa alldeles ovanför bordet, mörka (röda?) persienner för alla fönster(inge sol här inte), litet runt bord, inge av de där fjolliga ovala borden! Benen på bordet i fråga ska vara robusta och av trä! Inge metall här inte, grön pokerduk är en självklarhet, inget annat finns inom bilden. Just ja, se till att köpa in riktiga whisky-glas nu !

 

Jaaa, precis! :)

Det är ju så jag har tänkt mig det hela.

 

Undra om man ska bara ha ett litet barskåp eller smälla upp en hel bardisk. :roll:

 

Sen är ju väggarna en svår nöt oxå. Ska dom vara mörka och kala eller ska det vara lite tavlor och sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaaa, precis! :)

Det är ju så jag har tänkt mig det hela.

 

Undra om man ska bara ha ett litet barskåp eller smälla upp en hel bardisk. :roll:

 

Sen är ju väggarna en svår nöt oxå. Ska dom vara mörka och kala eller ska det vara lite tavlor och sånt?

 

Det är källar-stylén som gäller just nu, och det innebär gamla cementväggar eller vanligt rum med trasiga tapeter(mörka tapeter).

 

Allt trä du använder skall vara väldigt mörkt, och det ska vara mkt trä!

 

 

Jag tycker att barskåp är bättre isf(gärna med utfällbart litet "bord" att blanda på etc), bardisk känns för mkt - alla gangsters har ju ändå en egen bar i rummet bredvid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...