Gå till innehåll

Livet, spelet och pokern


SolklarFundering

Recommended Posts

Har inga höga tankar om spelet, mer än att ju gärna smaskar in när det finns värde och avvaktar när det är torrt. Genom detta skapar man värde och är det inte vad vi är ute efter i samhället? Har valt att inrikta mig helt på pokern nu efter att ha gjort klart min utbildning och gått igenom en och annan relation. Spelade 2005-2010 men var inte riktigt mogen för borden då, hade inte smakat på livet tillräckligt mycket. Men nu har jag helt dedikerat bankrollen till pokern. Man ska ju våga här i livet och följa sina drömmar och just nu känner jag att drömmen är Pokern

Kalla mig för vad fan ni vill men jag vet att grinden handlar om disciplin!! och den som står ut längst vinner. Samtidigt ska man ha den här ödmjuka inställningen till fisken, förbättra deras liv!  Många menar säkert att pokern är död och de menade det även 2010 när jag gamblade på skoj (tur det inte är 2010 nu då hade man ju inte bankrollmanagement) men de brinner ju inte för pokern! Poker handlar inte om att vinna egentligen, det handlar om att njuta och det vet alla vi som har blivit kvar även om de säger att pokern är hårdare nu. 

Följ mig på vägen till pokerproffs för jag har valt att följa mina drömmar, vilka är Pookern!

Redigerad av SolklarFundering
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...