Carl Falk Postad 14 Mars , 2019 Rapport Postad 14 Mars , 2019 (redigerade) Har blivit lite sugen på att börja streama lite igen. Det var väl 2 år sedan eller nåt sen sist, minns inte riktigt. Planen är att köra lite zoom dagtid imorgon till att börja med så tar vi det där ifrån! Ska försöka bjuda på ännu mer underhållning den här gången.. Har lite roliga idéer som jag kanske testar framöver. Ska försöka köra på engelska också. Lite om mig: Spelat poker i 10+ år. På "heltid" sen 2011. Aldrig varit jättebra men förra året var första året jag tycker att jag spelade helt okej rakt igenom. Är intresserad av massa saker förutom poker så har aldrig varit en volymspelare. Spelat mest midstakes plo cashgame. Redigerad 14 Mars , 2019 av Carl Falk 5 1 Citera
slowboy Postad 14 Mars , 2019 Rapport Postad 14 Mars , 2019 Åhhh är du tillbaka :D:D Lycka till med spelandet. 1 Citera
Carl Falk Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2019 Kör en smygpremiär ikväll och kollar så att allt fungerar. Blir mer prat imorgon. Citera
Lundin89 Postad 14 Mars , 2019 Rapport Postad 14 Mars , 2019 Alltid kul med lite variansfri PLO Calle, glgl 2 Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 2 timmar sedan, säger Lundin89 : Alltid kul med lite variansfri PLO Calle, glgl Oja det smäller, 10 buyin swing första streamen. Det är lite kul att streama ändå. Hoppas runitonce kommer igång och fixar licens i Sverige. Citera
Lundin89 Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 4 timmar sedan, säger Carl Falk : Oja det smäller, 10 buyin swing första streamen. Det är lite kul att streama ändå. Hoppas runitonce kommer igång och fixar licens i Sverige. Hehe, det går fort i hockey. Inget Nordic för dig i år? Kom själv hem från thailand för typ 24h sen så är lite jetlaggad och allt är knas Citera
sturedenstore Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 Fan vad skoj! Får en känsla av att en stream med dig inte kan bli tråkig.. Får se om jag har rätt i det antagandet 1 Citera
boman Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 Vad var det för musik du spelade igår? Den var ganska trippig om du körde olika listor Ska titta fler gånger 1 Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 (redigerade) 3 timmar sedan, säger boman : Vad var det för musik du spelade igår? Den var ganska trippig om du körde olika listor Ska titta fler gånger Kul att du gillade den, min egna playlist https://open.spotify.com/user/carlfalk^_^/playlist/67gd3olpL2MB3tnR9pitiE?si=wIwyObKYREGm8QrlRLQs_w Redigerad 15 Mars , 2019 av Carl Falk 1 Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 (redigerade) 4 timmar sedan, säger Lundin89 : Hehe, det går fort i hockey. Inget Nordic för dig i år? Kom själv hem från thailand för typ 24h sen så är lite jetlaggad och allt är knas Tänkte åka men jag fick operera ut blindtarmen för en vecka sen. Allt gick bra men har varit ganska seg efter det så blev inget nordic i år. Okej vad har du nu för planer framöver? Hur var det i Thai den här gången? Redigerad 15 Mars , 2019 av Carl Falk Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 3 timmar sedan, säger sturedenstore : Fan vad skoj! Får en känsla av att en stream med dig inte kan bli tråkig.. Får se om jag har rätt i det antagandet Haha hmmmm okej det låter ju bra.. mycket att leva upp till nu Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 Sådär då kör vi 2 timmar stream. 3 Citera
Lundin89 Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 2 timmar sedan, säger Carl Falk : Tänkte åka men jag fick operera ut blindtarmen för en vecka sen. Allt gick bra men har varit ganska seg efter det så blev inget nordic i år. Okej vad har du nu för planer framöver? Hur var det i Thai den här gången? Rackarns, fan det suger ju, men skönt att allt gick bra ändå! Jadu, försökte mig på heltidsstudier för tredje och sista gången. Körde igenom en hel termin och nu vet jag att det räcker med pluggförsök för mig, jag tänker helt enkelt spela vidare eftersom det är det som gör mig gladast i mitt every day life. Thailand är alltid trevligt om man är där med rätt folk, men jag är ju den där som inte klarar av mer än absolut max tre-fyra veckor, egentligen nästan mindre innan jag får hemlängtan. Men det bästa för mig med de där små resorna jag gör ibland, är att när jag väl kommer hem sen så uppskattar jag vardagen i Sverige så mycket mer 21 minuter sedan, säger Carl Falk : Sådär då kör vi 2 timmar stream. Genialisk video kompis, ska citera något en vis man sa till mig när vi satt och käkade på en terass här nere i lilldanmark under ett dinnerbreak. Lundin: Vad har du för planer efter pokern då? Vis man sa ungefär såhär: Jag har aldrig riktigt förstått det där med att man måste ha en plan efter pokern. Jag tycker om att spela poker och livsstilen som kommer med spelet, så därför tänker jag helt enkelt att jag fortsätter med det så länge jag trivs med det. Och det är precis så jag har börjat tänka nu med, jag ser ingen anledning för att planera för att göra något annat än det jag vill jag göra, utan jag gnetar vidare så länge jag gillar det jag gör. Du själv då, vad finns vid horisonten på din kant? Citera
valterego Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 Men vad fan, jag har ju lämnar pokervärlden helt. Ska man bli tvungen att börja följa en dagbok regelbundet nu? 1 Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 1 timme sedan, säger Lundin89 : Rackarns, fan det suger ju, men skönt att allt gick bra ändå! Jadu, försökte mig på heltidsstudier för tredje och sista gången. Körde igenom en hel termin och nu vet jag att det räcker med pluggförsök för mig, jag tänker helt enkelt spela vidare eftersom det är det som gör mig gladast i mitt every day life. Thailand är alltid trevligt om man är där med rätt folk, men jag är ju den där som inte klarar av mer än absolut max tre-fyra veckor, egentligen nästan mindre innan jag får hemlängtan. Men det bästa för mig med de där små resorna jag gör ibland, är att när jag väl kommer hem sen så uppskattar jag vardagen i Sverige så mycket mer Genialisk video kompis, ska citera något en vis man sa till mig när vi satt och käkade på en terass här nere i lilldanmark under ett dinnerbreak. Lundin: Vad har du för planer efter pokern då? Vis man sa ungefär såhär: Jag har aldrig riktigt förstått det där med att man måste ha en plan efter pokern. Jag tycker om att spela poker och livsstilen som kommer med spelet, så därför tänker jag helt enkelt att jag fortsätter med det så länge jag trivs med det. Och det är precis så jag har börjat tänka nu med, jag ser ingen anledning för att planera för att göra något annat än det jag vill jag göra, utan jag gnetar vidare så länge jag gillar det jag gör. Du själv då, vad finns vid horisonten på din kant? Okej se där! Man brukar få bra pokermotivation när man studerar om inte annat. Mm hör angående Thai. Gillar inte heller att vara i u-länder för länge. Låter som en smart kille! Var det Rifat? ? Jamen det låter ju bra, ingen idé att hetsa upp sig. Gör det som du mår bra av och sen kanske allt är skit ibland och då får man fokusera på det som är minst dåligt ? Ja jag kör ju din nya taktik kan man säga, har inte så mycket planer. Ska till Portugal 2 veckor i April med min sambo och hälsa på min far och åka på ett beachvolleyboll läger. Annars är det ganska tomt i kalendern. Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 1 timme sedan, säger valterego : Men vad fan, jag har ju lämnar pokervärlden helt. Ska man bli tvungen att börja följa en dagbok regelbundet nu? Det är lugnt mina dagböcker brukar inte bli långlivade... Citera
Lundin89 Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 30 minuter sedan, säger Carl Falk : Okej se där! Man brukar få bra pokermotivation när man studerar om inte annat. Mm hör angående Thai. Gillar inte heller att vara i u-länder för länge. Låter som en smart kille! Var det Rifat? ? Jamen det låter ju bra, ingen idé att hetsa upp sig. Gör det som du mår bra av och sen kanske allt är skit ibland och då får man fokusera på det som är minst dåligt ? Ja jag kör ju din nya taktik kan man säga, har inte så mycket planer. Ska till Portugal 2 veckor i April med min sambo och hälsa på min far och åka på ett beachvolleyboll läger. Annars är det ganska tomt i kalendern. Nejnej, det var en större legend än så, det var killen som förlorade kvittisflippen mot mig efter Ludde gristurat på lotterihjulet vi snurrade på Alltså du själv, om det nu inte framgick haha 2 Citera
cheppo Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 Nice stream såg första 30min sen vakna lillen hur gick de till sist? Citera
Carl Falk Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 7 minuter sedan, säger cheppo : Nice stream såg första 30min sen vakna lillen hur gick de till sist? Tackar + $180 1 Citera
boman Postad 16 Mars , 2019 Rapport Postad 16 Mars , 2019 Ok tack, hoppas det blir på riktigt och inte något sedvanligt bögeri, de flesta som streamar fastnar väl mer eller mindre i den känslan man hade när man redovisade om nåt skit på högstadiet 1 Citera
Carl Falk Postad 17 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2019 Kolla in min stream idag när jag spelar plo mtt och 1000bb potter på 1/2 zoom 6 Citera
Carl Falk Postad 19 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2019 14 timmar sedan, säger PIMM95 : Bane! Haha bra där ? Citera
Carl Falk Postad 21 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2019 Ska precis dra igång stream nummer 7 nu. Jag har fått massa positiv feedback och det är väl en anledning till att det har varit mycket roligare än jag trodde att streama den här gången. Ska fortsätta köra en session efter lunch vardagar. Skriv gärna om ni har idéer eller önskemål. 4 Citera
Recommended Posts