glamDring Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 På Valdemarsviks Pokersällskaps vägnar vill jag tacka för besöket nu i helgen. Lottningen av bord blev inte alltför lyckad då ni alla hamnade vid samma bord men men... Hoppas ni hade lika kul hos oss som vi hade att ha er där och jag hoppas på flera besök och jag ska personligen försöka ta mig tid att ta mig in till en av era turneringar en fredag. PS. Hur svårt ska det vara att hitta till storstaden Gusum? Hur lyckas man köra vilse? Citera
TeddyKGB Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Tack själv, det var riktigt trevligt, dock mindre trevligt att man gjorde två grova missbedömningar så mitt turneringsspelande varade alldeles för kort. Men man kammade hem grytan sedan efter ha piskat sjömannen och PA ordentligt, det var rusktigt skönt. Nästan för skönt. Hehe, anledningen att vi körde fel var pga vilseledande information, "Valdemarsviks Pokersällskap" när det i själva verket var Gusum som var hemmabana =) Jovars det var skaplig trafikstockning i Gusum, mycket trafik på en relativ stor gata med tutande bilar.. HAHAHAHA Det var det roligaste jag sett på länge. Vi kommer gärna tillbaka, tack själva, igen. Citera
hjorten Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Heads up kan vem som helst ha tur. Även du Arthur. Angående den tutande "damen" hon måste varit från NKPG. Trevligt att ni besökte oss, även om ingen av er sågs, på Final Table. Vi ses i Stan. Citera
TeddyKGB Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Om det där var ett försök till ett rim, dikt eller limrick så var det nog det sämsta jag läst på riktigt länge. Citera
Nemomen Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 HAHAHA... Jag tror vi får döpa om Hjorten till "Poeten", eller vad säger ni? Tack själva för en upplevelse på landet, nästa gång vill jag hälsa på kor Tänk att det kan lukta gott samtidigt som man spelar poker? Senast i fredags luktade det bara svett, i söndags luktade det gräs och lantliv genom det öppna fönstret... jag vet inte vad som fashinerade mest, doften av landet eller att Teddy åkte ut först i turneringen... Citera
hjorten Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Nu Arthur är jag i ett stim. Här kommer ett sjuhelsikes rim. Vet inte om du kan sånt här. Annars tag efter och lär. Tre killar kom från stan. Glada och segerrusiga som fan. Dom snurra runt nere i Vika. Tyckte väl Gusum och Vika var lika. Jag fick hämta dom mitt i byn. Grabbarna såg ut som vilsekomna flyn. Vi fick uppleva en tant som tuta. Trodde aldrig hon skulle sluta. Sen kunde turneringen starta. Grabbarna spela bra och var smarta. Tills någon fick en tilt. La ut allt på grön filt. Han åkte ut först och blev sne. Vem var det ? Jo Teddy KGB. Sen satt han på en stol och lura. Åt kex!!!!!!!!!!!! och allmänt tjura. Sen finns det en som brukar gnata. Prata prata prata prata och prata. När blindsen gick upp. Då gal han som en tupp. Tvåhundra och hundra. Man kan ju börja undra ???? Sen åkte Titanic och Togga ut. Då var pokern för statsgrabbarna slut. Sen blev det gryta för åtta. Då vakna en lurig liten råtta. Slog ut fiskarn och farsan i ett hu. Vann till slut med dam sju. I grytan blev det lite kiv. Titanic fick AA men tyvärr omgiv. Sen gjorde han en allin eller ut ? För mot fiskarn tog det slut. Sen hem mot stan dom for. Just det Norrköping där dom bor. Dom lämna bullpåse och kortlek med joker. Arthur Togga och Nathaniel, visst är det kul med poker. Ha det bra !!!! Citera
Nemomen Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 HAHAHA! Den där får nog en hedersplats på vår hemsida tror jag! HAHAHA! Nu är det kört för dig Hjorten... nu blir det "Poeten" i fortsättningen Citera
glamDring Postad 2 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2005 haha, klockrent Perka Citera
TeddyKGB Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHA Citera
Recommended Posts