Gå till innehåll

DaMan vinner (förhoppningsvis) pengar!


DaMan

Recommended Posts

Hej allihopa!

 

Mitt namn är Adolf Herbertsson, 49 år, bor i hovås. Jag jobbar som advokat, har en fru, Matilda(22 år).

 

har läst mycket i detta forum, många dagböcker, men beslutade mig nu för att registrera ett konto och starta en egen dagbok.

 

Har spelat på nätet i ca 5 månader nu och förlorat konstant, dock inga märkvärdiga summor, rör sig väl omkring 80-100 tusen. spelar 025/05 och 05/1 .

 

förlusterna orsakas främst av tiltsessioner, då jag blivit rejält utdragen.

jag hoppas kunna i och med dagboken sluta tilta, och få råd från alla erfarna spelare här på forumet. kommer väl en del hand historys.

Kan bli dagar då jag har för mycket arbete för att spela poker, så det kan bli ett visst mellanrum mellan uppdateringarna av dagboken.

 

/Adolf H

 

* RP, lägger till nick i rubriken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på nätet i ca 5 månader nu och förlorat konstant, dock inga märkvärdiga summor, rör sig väl omkring 80-100 tusen. spelar 025/05 och 05/1 .

 

/Adolf H

 

 

På vilken sajt spelar du på? Och vad heter du där?

 

/Micke

 

Haha fiskletare.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att det är ren fejk detta. Det kan man ju se redan på hans ålder o åldern på fru. Det är bara en ren framtidsdröm för en ung pojkspoling som inte har nått bättre o göra en att skriva en störd dagbok. O förlusterna är ju lite extrema också. Stäng denna dagsbok ni som kan :)

Vilken tur att du klargjorde det; jag var lite osäker först!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att det är ren fejk detta. Det kan man ju se redan på hans ålder o åldern på fru. Det är bara en ren framtidsdröm för en ung pojkspoling som inte har nått bättre o göra en att skriva en störd dagbok. O förlusterna är ju lite extrema också. Stäng denna dagsbok ni som kan :)

För att sen inte tala om "/Adolf H", roligt... Vad är det för människor som håller på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det enda som stämmer i denna tråd är nog att han har torskat bort pengarna.

 

jag tror det är en kille med moppefjun som har ritat ögon på sin hand och kallar den för flickvän.

Jag tror att det är en vanlig kille som vill skojsa till det lite. Varför blir alla så förnärmade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det enda som stämmer i denna tråd är nog att han har torskat bort pengarna.

 

jag tror det är en kille med moppefjun som har ritat ögon på sin hand och kallar den för flickvän.

Jag tror att det är en vanlig kille som vill skojsa till det lite. Varför blir alla så förnärmade?

 

iosf det är sant.

kan du peka på det skojjsiga?

kan inte påstå att jag har kippat efter andan efter någon skrattattack.

 

om jag har sårat Hon/han/det så ber jag genast såååå mycket om ursäkt, inte min mening att få Hon/han/det att känna sig utanför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

killen har humor :-)

 

Föresten, bara jag som slås av tanken hur korkat det egentligen är att skriva detaljerade DB'er om hur man tänker i olika situationer. Varför inte censurera sitt nick till att börja med? Visst, spelarantalet är stort. Men har man som jobb att spela poker skulle iaf JAG läsa folks dagböcker här dagligen och lära mig vissa spelares spel. Det borde vara en skyldighet som professionell spelare. Fast har man poker som "jobb" krävs det väl att nån som skriver från highstakes-borden och det lär det väl finnas.. heh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...