LillaMy Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 ANgående Parbet och login, skriv bara små bokstäver på användar namn och lösenord, precis som någon skrev ovan, smat var inte inloggade på parbet.com. Så ska det fungera. /mvh Citera
Agorali2 Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 okej, tack så mycket, ska testa det när jag kommer hem. Citera
busen Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Angående Bestpoker och bonusen på första insättningen. Jag fick inte höjt min CC-limit men tänkte att jag kanske kan nyttja den fulla bonusen ändå. Om jag sätter in 2 dgr i rad (€400) och sen gör sompå unibet. Att man skriver in bonuskoden när man för över till pokerkontot. Fast, bestpoker har kanske inget speciellt konto för pokern, då inte detta lär fungera. spekulation, spekulation Citera
price Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Kom precis över 200 VIP på Bestpoker och 120€-bonusen dök upp automatiskt i cashiern efter bara några minuter utan att nått mail har skickats. Bra jobbat ! Citera
Agorali2 Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Kom precis över 200 VIP på Bestpoker och 120€-bonusen dök upp automatiskt i cashiern efter bara några minuter utan att nått mail har skickats.Bra jobbat ! grattis, hur lång tid tog det att komma över 200VIP och vilken limit? Citera
QoS Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Om jag sätter in 2 dgr i rad (€400) och sen gör sompå unibet. Att man skriver in bonuskoden när man för över till pokerkontot. Den informationen vi fått är att det är insättningen i sig som räknas, tyvärr. - QoS Citera
sherqs Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 En fråga angående Unibets 50% bonus upp till 50€. Har precis spelat in 300VIP som det behövdes. Kommer pengarna automatiskt snart eller måste man skicka mail? Citera
Poque Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Hade precis tänkt och skriva att jag bara fått in 8.30 istället för tio dollar på parbet. Men sen kom jag på att det var ju 8.30 euro. Är euron så pass stark eller är dollarn svag? Citera
Matteprof Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Hade precis tänkt och skriva att jag bara fått in 8.30 istället för tio dollar på parbet. Men sen kom jag på att det var ju 8.30 euro. Är euron så pass stark eller är dollarn svag? Förmodligen är det en kombination Nä allvarligt står EUR/USD i 1.23 så du har faktiskt fått 10.21 USD Citera
skuggan Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Insättningen till bestpoker på 500 euro funkade fint för mig men är det någon mer än jag som har problem att överföra pengar till själva poker kontot? Finns det tex någon limit för hur mycket man kan föra över på en gång? Citera
slovakien Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Hej känner ni till några hemsidor som ger en bonusen innan man fyllt kraven för rakade händer,dock utan att få ta ut pengarna förräns raked hands är uppfyllda? hemsidor som också låter en spela med bonusen innan raked hands är uppfyllda sålänge man inte tar ut den. Jag vet att betsson hade en sådan bonus utan att låta en ta ut den förräns man omsatt den ett visst antal gånger. mvh Slovakien Citera
fhaugen Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Hej känner ni till några hemsidor som ger en bonusen innan man fyllt kraven för rakade händer,dock utan att få ta ut pengarna förräns raked hands är uppfyllda? hemsidor som också låter en spela med bonusen innan raked hands är uppfyllda sålänge man inte tar ut den. Jag vet att betsson hade en sådan bonus utan att låta en ta ut den förräns man omsatt den ett visst antal gånger. mvh Slovakien Pacific Poker Citera
slovakien Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Hej känner ni till några hemsidor som ger en bonusen innan man fyllt kraven för rakade händer,dock utan att få ta ut pengarna förräns raked hands är uppfyllda? hemsidor som också låter en spela med bonusen innan raked hands är uppfyllda sålänge man inte tar ut den. Jag vet att betsson hade en sådan bonus utan att låta en ta ut den förräns man omsatt den ett visst antal gånger. mvh Slovakien Pacific Poker Känner du till några fler? Är du också säker på att man kan spela med bonuset (pacificpokers) även om man inte uppfyllt kraven på rakade händer? Citera
busen Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 En fråga angående Unibets 50% bonus upp till 50€. Har precis spelat in 300VIP som det behövdes. Kommer pengarna automatiskt snart eller måste man skicka mail? Unibets bonusar tenderar att komma in automatiskt. Skicka ett mail annars. Citera
sherqs Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Så nu har jag fått Unibet bonusen. Så då tänkte jag att jag skulle ta ut allt och hora vidare. När jag trycker på ta ut allt så står det: Överföring kan inte göras då du har otillräckligt med tillgångar för överföring, eller på grund av att du försöker överföra tillgångar från en sportspels-bonus. Hmmmm, kan man inte casha ut en bonus som man spelat in eller vadå? Citera
mbman Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 En fråga angående den måntaliga bonusen på Ritz Club London Poker (5 £ för 5 timmars spel..) Kan man cleara den om man kör på NL 0.5/1 $ (DOLLAR)-borden? Står bara att man måste köra lägst 0.5/1 NL utan angivelse av valuta. Isåfall - någon som vet om man torskar massa pengar på att växla -> pund på neteller och sen tillbaka vid uttaget? Verkar bara som man kan deposita i pund iallafall... Citera
hnat Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 En fråga angående den måntaliga bonusen på Ritz Club London Poker (5 £ för 5 timmars spel..) Kan man cleara den om man kör på NL 0.5/1 $ (DOLLAR)-borden? Står bara att man måste köra lägst 0.5/1 NL utan angivelse av valuta. Isåfall - någon som vet om man torskar massa pengar på att växla -> pund på neteller och sen tillbaka vid uttaget? Verkar bara som man kan deposita i pund iallafall... Dollarborden räcker ja. Sen så kan man väl ha USD som standardvaluta på ritz? Men om du ska ta samma bonus på William Hill så måset du växla och Neteller tar väl ut en växlingsavgift, minns inte hur mycket. Citera
micke82 Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 någon som vet vad som krävs för en VIP på staffpoker, ttycker att deras 1000VIP=€100 verkar rätt bra. Citera
LIF Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Om du inte har konto redan på Staffpoker så har de en ännu bättre SignUp bonus, 150 Euro för 750 VIP. Och för att du ska få en VIP krävs det att potten blir 10 Euro eller större. Citera
micke82 Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 What are VIP-points and how do I use them? 1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with € 0.30 or more, regardless if you have put money into the pot or not. VIP-points are also earned when participating in tournaments (1 VIP-point is awarded for every € 5 in buy-in but at least 1 VIP-point is always awarded). Citera
speedi_ Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Angående Parbet bonusen. Hur lång tid tar det innan den kommer in? //Robban Ps. Vet inte om posten hamnade rätt så om det är fel så ber jag någon av dom härliga ordninghållarna att flytta den rätt ds. Citera
Papa Kubo Postad 3 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2005 någon som vet vad som krävs för en VIP på staffpoker, ttycker att deras 1000VIP=€100 verkar rätt bra. Bra och bra, 100 VIP per €10 är standarddealen hos de allra flesta B2B-sajter. Citera
slovakien Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Angående Parbet bonusen.Hur lång tid tar det innan den kommer in? //Robban Ps. Vet inte om posten hamnade rätt så om det är fel så ber jag någon av dom härliga ordninghållarna att flytta den rätt ds. Jag fick min ganska snabbt efter att ha mailat dem. Citera
speedi_ Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Jag har fortfarande inte fått den, mailade till dom runt kl 15.00-15.30. Hur länge ska jag vänta? Ska jag kanske skicka ett nytt? //Robban Citera
sherqs Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Så nu har jag fått Unibet bonusen. Så då tänkte jag att jag skulle ta ut allt och hora vidare. När jag trycker på ta ut allt så står det: Överföring kan inte göras då du har otillräckligt med tillgångar för överföring, eller på grund av att du försöker överföra tillgångar från en sportspels-bonus. Hmmmm, kan man inte casha ut en bonus som man spelat in eller vadå? Om nån får samma problem så är det bara att casha ut jämna summor, alltså utan ören. Citera
Recommended Posts