Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 31 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

Jag har fortfarande inte fått den, mailade till dom runt kl 15.00-15.30.

Hur länge ska jag vänta?

Ska jag kanske skicka ett nytt?

//Robban

 

Vänta till kl. 15.00 nästa dag och om du inte fått den då så skicka ett nytt mail och säg att du är arg bla bla. Så gjorde jag och då satte dem in pengarna på direkten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har en fråga angående Royal Vegas bonus, 10$ free.

Hur funkar det, räcker det med att registrera sig eller

måste man sätta in en viss summa och sen spela ett

visst antal händer/rake händer?

Skulle någon kunna vara snäll och förklara det lite enkelt?

//Robban

 

 

Det räcker med att du endast registrerar dig och efter du har gjort det är det bara till att vänta upp till en dag innan du får dina 10 $ och du får även ett mail från Royal Vegas när dem satt in pengarna.

 

/ Slovakien

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Royal Vegas Pokers hemsida står det att man får en signup "gåva" på $10 + 40% deposit bonus upp till $100.

 

Är det någon som vet hur många rakeade händer man behöver spela för att cleara deposit bonus ?

Antar att raken ska upp till 0.25 för att räknas som rakead.

 

Skall man skicka ett mail när man har spelat händerna ? Någon speciell adress ?

 

MVH/

Emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om de nya partyskinsens bonus erbjudande t.ex poker capital live texas holdem m.fl. De har 20% bonus 5 ggr rake för att cleara men undrar om samma regler gäller som PP och empire d.v.s 0.2 i rake för att handen ska räknas...någon som vet och har testat. Finns ju i så fall många sådana skins att signa up på, kollade en lista på pokerlistings...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om de nya partyskinsens bonus erbjudande t.ex poker capital live texas holdem m.fl. De har 20% bonus 5 ggr rake för att cleara men undrar om samma regler gäller som PP och empire d.v.s 0.2 i rake för att handen ska räknas...någon som vet och har testat. Finns ju i så fall många sådana skins att signa up på, kollade en lista på pokerlistings...

 

Bluffsidor som är affes åt partypoker och du laddar ner partypokers software från deras sidor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna på parbet får man inte på poker kontot va?

Det här var svaret jag fick från deras support:

Dear Sir,

 

the $10 is on your sportsbetting account.

 

Best Regards

Jonas Forshell

Parbet.com

 

Kan man föra över pengarna till poker kontot?? Varför får man pengarna på sportsbetting accountet när det är en Pokerforum.nu kampanj?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart skulle du tipsa en med $50 i bankrulle att spela?

Var får han en lämplig bonus och inte alltför svårt motstånd?

Han spelar No limit Hold'em på de lägsta nivåerna.

Tacksam för utförliga svar.

 

Ps. Killen är jag ;) ds.

 

 

Med 50 dollar finns det knappt någon sida du kan få bra bonus på och med den lilla bankrullen så rekommenderar jag någon sida på prima där motståndet i regel är lösa på dem lägsta nivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart skulle du tipsa en med $50 i bankrulle att spela?

Var får han en lämplig bonus och inte alltför svårt motstånd?

Han spelar No limit Hold'em på de lägsta nivåerna.

Tacksam för utförliga svar.

 

Ps. Killen är jag ;) ds.

 

På pacific har du sjukt lätt motstånd och sen har dom troligen nån sign-up bonus igång (var länge sen jag lirade där).

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart skulle du tipsa en med $50 i bankrulle att spela?

Var får han en lämplig bonus och inte alltför svårt motstånd?

Han spelar No limit Hold'em på de lägsta nivåerna.

Tacksam för utförliga svar.

 

Ps. Killen är jag ;) ds.

 

Bet365 har en 100% upp till$50 som är lätt att fixa. 250 raked hands är allt som behövs och du får $10 per 50 rakes hands i taget om du vill så att du inte riskerar att förlora hela rullen innan bonusen betalats ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren :)

Har spelat på expekt förut, gillade inte alls den klienten, den kändes inte riktigt mej. Är lite småsugen på pacific men jag vet inte. Gäller fortfarande pokerforums erbjudande, det där få 2 kortlekar och en t-shirt om man signar på pacific?

Fler förslag?

//Robban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren :)

Har spelat på expekt förut, gillade inte alls den klienten, den kändes inte riktigt mej. Är lite småsugen på pacific men jag vet inte. Gäller fortfarande pokerforums erbjudande, det där få 2 kortlekar och en t-shirt om man signar på pacific?

Fler förslag?

//Robban

 

Ja, så länge bannern finns där så gäller den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Royal Vegas Pokers hemsida står det att man får en signup "gåva" på $10 + 40% deposit bonus upp till $100.

 

Är det någon som vet hur många rakeade händer man behöver spela för att cleara deposit bonus ?

Antar att raken ska upp till 0.25 för att räknas som rakead.

Du ska spela 2 x insatt summa. Bonusen är på max $40 så sätt in $100 så behöver du bara spela 200 rakehänder för att få bonusen.

Själv gjorde jag felet att sätta in $130 och var då tvungen att spela 260 händer för $40 bonusen..=)

 

Skall man skicka ett mail när man har spelat händerna ? Någon speciell adress ?

 

 

Nope, sker automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...