Chippet Postad 13 September , 2018 Rapport Postad 13 September , 2018 Hejsan, Jag spelar främst turneringspoker på pokerstars, partypoker och 888. Jag skulle vilja ha ett konto i dollar så jag enkelt kan överföra pengar från siterna utan att förlora pengar pga växlingskursen. Jag har varit på swedbank för några veckor sedan, dem skulle höra av sig till mig eftersom dem inte var säkra på om privatpersoner fick äga ett sådant konto, inte hört något av dem sedan dess. Har någon erfarenhet gällande detta? Tacksam för svar Citera
JGrande Postad 13 September , 2018 Rapport Postad 13 September , 2018 https://www.swedbank.se/privat/kort-och-betalningar/konton/?contentid=CID_1519189 Citera
Chippet Postad 13 September , 2018 Författare Rapport Postad 13 September , 2018 5 timmar sedan, säger JGrande : https://www.swedbank.se/privat/kort-och-betalningar/konton/?contentid=CID_1519189 Så det går alltså att ha ett valutakonto som privatperson? Citera
Chippet Postad 19 September , 2018 Författare Rapport Postad 19 September , 2018 Ringde in till swedbank, igen, dem konstatera att det inte är tillgänligt för privatpersoner utan endast för företagare. Finns det någon som kan rekommendera en bank med möjlighet att ha ett konto i amerikanska dollar? Citera
kempe4ever Postad 19 September , 2018 Rapport Postad 19 September , 2018 Öppna ett sådant konto via handelsbanken för ett par år sen, funkar skitbra. Hon damen som hjälpte mig hade jobbat där i 20 år men aldrig gjort det innan så inte säkert att alla man pratar med har koll eller att alla deras kontor kan fixa men du kan ju pröva! Citera
Chippet Postad 19 September , 2018 Författare Rapport Postad 19 September , 2018 1 timme sedan, säger kempe4ever : Öppna ett sådant konto via handelsbanken för ett par år sen, funkar skitbra. Hon damen som hjälpte mig hade jobbat där i 20 år men aldrig gjort det innan så inte säkert att alla man pratar med har koll eller att alla deras kontor kan fixa men du kan ju pröva! Ska ta mig en titt! tack för att du dela med dig! Citera
Recommended Posts