Tortex Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Alltså där betänketiden är kort. Någon som kan tipsa om några? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Pokerstars har både turbo-sh-limit och turbo-sng/mtt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Pokerstars har både turbo-sh-limit och turbo-sng/mtt. Fast turbo sngs, har ju snabb blinds ökning och inte kort betänketid? Lite skillnad va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Pokerstars har både turbo-sh-limit och turbo-sng/mtt. Fast turbo sngs, har ju snabb blinds ökning och inte kort betänketid? Lite skillnad va Ah trodde det var både och. My bad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Pokerstars har både turbo-sh-limit och turbo-sng/mtt. Fast turbo sngs, har ju snabb blinds ökning och inte kort betänketid? Lite skillnad va Ah trodde det var både och. My bad... Finns dom med både och, men inte på P-stars, är jag rätt säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Cryptologic har bord som kallas Lightning som har kortare betänketid. Crypto= Interpoker, Pokerplex med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tortex Postad 1 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ladbrokes har det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Jag letar efter sajter som har turbo-bord (cash games). Jag har endast hittat det på Expekt (Prima Network). Jag har även kikat på Pokerstars, Ladbrokes och Cryptologic's nätverk som ni tipsade om, men hittade tyvärr inga turbo-cash-games NL på någon av dessa! Finns dem verkligen ingen annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tortex Postad 16 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Alltså där betänketiden är kort. Någon som kan tipsa om några? * Lite RP - QoS * Vad står RP för??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 RP = rockerpairs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Det eller RubrikPill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Finns det inte i Multipokernätet nuförtiden? Har för mig det men kanha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tortex Postad 17 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Min rubrik ändrad?! Det var det fräckaste... Första gången det hänt mig under hela mitt forumliv. *fnys* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Min rubrik ändrad?! Det var det fräckaste... Första gången det hänt mig under hela mitt forumliv. *fnys* Välkommen till POKERFORUM.nu, där RubrikPill är en del av upplevelsen. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts