StoffeRemy Postad 13 Januari , 2019 Rapport Postad 13 Januari , 2019 (redigerade) 11 minuter sedan, säger PIMM95 : Okok. Tänkte på saldot i klienten som ju har de problemen! Total vinst/förlust all time kan dock stämma antar jag om man loggar in på nytt så det uppdateras? Den är buggad för mig med, vissa sessioner reggas inte. Saknar själv 4000kr eller något där. Så ignorera den bara, svs inkompetenta Confirmed. Redigerad 13 Januari , 2019 av StoffeRemy Citera
BennyGuldfot Postad 29 Januari , 2019 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2019 Här spelar vi stekigt! 61BECACD-7D90-48D0-BF0A-A1BBA09442B1.MOV Citera
BennyGuldfot Postad 23 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2019 Efter en lite trevande start på året med rätt dålig volym och mediokra resultat har Mars rullat på rätt bra. Har typ slutat tilta vilket har varit min stora läcka tidigare, men har en tendens att tappa tålamodet under längre sittningar och forcera lite väl mycket vilket har kostat onödigt mycket i några av mina games. Har selekterat spelen hårdare så tar inga HU-spel mot någon jag inte tycker jag har märkbar edge mot vilket också minskar variansen. 3 Citera
Fredde007 Postad 23 Mars , 2019 Rapport Postad 23 Mars , 2019 28 minuter sedan, säger BennyGuldfot : Efter en lite trevande start på året med rätt dålig volym och mediokra resultat har Mars rullat på rätt bra. Har typ slutat tilta vilket har varit min stora läcka tidigare, men har en tendens att tappa tålamodet under längre sittningar och forcera lite väl mycket vilket har kostat onödigt mycket i några av mina games. Har selekterat spelen hårdare så tar inga HU-spel mot någon jag inte tycker jag har märkbar edge mot vilket också minskar variansen. Snyggt jobbat! 1 Citera
BennyGuldfot Postad 23 Augusti , 2019 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2019 Länge sedan man skrev nånting här. Jag har pressat bra volym i augusti, och fått lön för mödan. Tyvärr väntar intensiv jobbhelg nu så man missar mycket värdefulla timmar mot löningsfisken men förhoppningsvis hinner man med att fånga upp några allmosor. 4 Citera
KlonkSteve Postad 23 Augusti , 2019 Rapport Postad 23 Augusti , 2019 1 timme sedan, säger BennyGuldfot : Länge sedan man skrev nånting här. Jag har pressat bra volym i augusti, och fått lön för mödan. Tyvärr väntar intensiv jobbhelg nu så man missar mycket värdefulla timmar mot löningsfisken men förhoppningsvis hinner man med att fånga upp några allmosor. Imponerande! Vilka stakes/format är det? HU? Citera
BennyGuldfot Postad 23 Augusti , 2019 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2019 4 timmar sedan, säger KlonkSteve : Imponerande! Vilka stakes/format är det? HU? Tackar! Mest HU. Dammsuger lobbyn ibland och kör annat när man hittar bord med sprutfiskar. Lirar mestadels 2-4 2-5 men börjat smyga in lite 5-10 nu. Citera
ölkaka Postad 23 Augusti , 2019 Rapport Postad 23 Augusti , 2019 9 timmar sedan, säger BennyGuldfot : Länge sedan man skrev nånting här. Jag har pressat bra volym i augusti, och fått lön för mödan. Tyvärr väntar intensiv jobbhelg nu så man missar mycket värdefulla timmar mot löningsfisken men förhoppningsvis hinner man med att fånga upp några allmosor. Väldigt fina resultat, vet du ungefär hur många timmar du har lirat i augusti? Citera
BennyGuldfot Postad 24 Augusti , 2019 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2019 23 timmar sedan, säger ölkaka : Väldigt fina resultat, vet du ungefär hur många timmar du har lirat i augusti? 150, så är väl och nosar på 180-200 efter löningsveckan beroende på hur mycket det krockar med mitt jobb. 1 Citera
Endzi Postad 25 Augusti , 2019 Rapport Postad 25 Augusti , 2019 17 timmar sedan, säger BennyGuldfot : 150, så är väl och nosar på 180-200 efter löningsveckan beroende på hur mycket det krockar med mitt jobb. Hur mkt och vilka droger rekar du? Citera
BennyGuldfot Postad 25 Augusti , 2019 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2019 7 timmar sedan, säger Endzi : Hur mkt och vilka droger rekar du? Kaffe. Jag och mina mig har väl svart bälte i ämbetet annars 1 Citera
BennyGuldfot Postad 10 September , 2019 Författare Rapport Postad 10 September , 2019 Ögnat igenom dagboken och helt sjukt vad dåligt jag lirat i handhistorikerna som postats. Sjukt att man var vinnande & kul att kunna se en sån extremt stor skillnad på drygt ett år. Min utmaning nu består i att försöka hitta en bättre balans i livet. Jag lyckas ofta fastna i långa matcher till tidiga mornar och det är inte helt optimalt med två barn och heltidsjobb. Så jag tänkte försöka lära mig spela 5-max med på förhand tidsbestämda sessioner, då sådana games känns lättare att kliva än om man har rusch eller antirusch heads up. Så tänkte känna lite på det under september för att få en uppskattning om winrate etc. Invigde inatt med en 45 minuters session på 1/2. Jäkligt softa bord och plockade upp en klart godkänd profit för den nivån/tiden. Nån som vill dela med sig av winrate/timme för 5max? Citera
BennyGuldfot Postad 10 September , 2019 Författare Rapport Postad 10 September , 2019 Avklarat ytterligare en session, denna gång på 1 timme. 90% av fältet blev konsumgröna. 800bb inspelade på 1,45h. 1 Citera
Bernhard1 Postad 10 September , 2019 Rapport Postad 10 September , 2019 Inspirerande hur hårt du arbetar. Du lirar alltså 180-200h en månad samt har jobb vid sidan? Är det fulltid? Får jag fråga isåfall, vad är det som motiverar dig? Vad är det du insett som gör att du vill jobba så hårt? Jag gör detsamma mer eller mindre. Jobb, gym och GF. Taggad som satan. Vill förändra världen, kapital kommer ge mig möjligheten. Citera
BennyGuldfot Postad 10 September , 2019 Författare Rapport Postad 10 September , 2019 1 timme sedan, säger Bernhard1 : Inspirerande hur hårt du arbetar. Du lirar alltså 180-200h en månad samt har jobb vid sidan? Är det fulltid? Får jag fråga isåfall, vad är det som motiverar dig? Vad är det du insett som gör att du vill jobba så hårt? Jag gör detsamma mer eller mindre. Jobb, gym och GF. Taggad som satan. Vill förändra världen, kapital kommer ge mig möjligheten. Jo jag jobbar heltid med lite flexibilitet, så lite mindre i augusti vilket möjliggjorde volymen runt borden. Motivet är väl egentligen att på sikt skapa mig mer frihet. Frågeställningen nu är hur mycket jag skall spela i tid kontra vad jag försakar. Jag blir för beroende av volym för att nå resultat då jag är för dålig/spelar för lågt ännu. 2 Citera
Blöset Postad 23 September , 2019 Rapport Postad 23 September , 2019 (redigerade) Snygg punt mot GRINDER med QTo i en pot på 880 bbs, vart har du lärt dig det? GTOhögskolan eller? Redigerad 23 September , 2019 av Blöset 2 Citera
StoffeRemy Postad 23 September , 2019 Rapport Postad 23 September , 2019 (redigerade) 23 minuter sedan, säger Blöset : Snygg punt mot GRINDER med QTo i en pot på 880 bbs, vart har du lärt dig det? GTOhögskolan eller? Rätt orelevant att han håller QTo om vi inte vet brädet och action? Eller var det allin preflop? Redigerad 23 September , 2019 av StoffeRemy Citera
Snake911 Postad 23 September , 2019 Rapport Postad 23 September , 2019 (redigerade) Show us the hand! Redigerad 23 September , 2019 av Snake911 1 Citera
Blöset Postad 23 September , 2019 Rapport Postad 23 September , 2019 (redigerade) 2 timmar sedan, säger StoffeRemy : Rätt orelevant att han håller QTo om vi inte vet brädet och action? Eller var det allin preflop? Benny öppnar utg, GRINDER 3B, Benny 4b, Grinder flat. 250 i pot på flopp, 364dds Benny 85, GRINDER raisar 246, Benny synar. Turn: 6s Benny x, Grinder 500 in i 735, Benny jammar 1900. På /5 Redigerad 23 September , 2019 av Blöset 1 1 Citera
BennyGuldfot Postad 23 September , 2019 Författare Rapport Postad 23 September , 2019 Haha, nä det var nog årets sämsta spel. Levlade mig själv rätt hårt i den handen. Hade en riktig tiltsession, var nog 10k i hålet som värst, varav 8 av dom var fullständigt obefogat. Spewade som i fornstora dagar. Man får gratulera alla som satt runt borden. 1 1 Citera
KlonkSteve Postad 23 September , 2019 Rapport Postad 23 September , 2019 35 minuter sedan, säger Blöset : Benny öppnar utg, GRINDER 3B, Benny 4b, Grinder flat. 250 i pot på flopp, 364dds Benny 85, GRINDER raisar 246, Benny synar. Turn: 6s Benny x, Grinder 500 in i 735, Benny jammar 1900. På /5 Citera
BennyGuldfot Postad 23 September , 2019 Författare Rapport Postad 23 September , 2019 Jag trodde inte Grinder var så dålig att han skulle gå om med en värdehand på floppen 1 Citera
Pness Postad 24 September , 2019 Rapport Postad 24 September , 2019 9 timmar sedan, säger Blöset : Benny öppnar utg, GRINDER 3B, Benny 4b, Grinder flat. 250 i pot på flopp, 364dds Benny 85, GRINDER raisar 246, Benny synar. Turn: 6s Benny x, Grinder 500 in i 735, Benny jammar 1900. På /5 1 Citera
BennyGuldfot Postad 24 September , 2019 Författare Rapport Postad 24 September , 2019 5 timmar sedan, säger Pness : Nä det är nog bara jag som är sjuk nog att ha bluff här. Annars har man ju det alltid här. Men ska väl alltid ha ett A om man väljer det spelet. 1 Citera
BennyGuldfot Postad 27 September , 2019 Författare Rapport Postad 27 September , 2019 Katastrofalt dåligt spel idag, underskattat motståndet som kostade onödigt mycket. September skall snart summeras, och har inte spelat tillräckligt bra och fokuserat. Gett bort otroligt mycket pengar i onödan. I synnerhet när jag försökt acklimatisera spelet på 5max. Blivit för tunna linjer många gånger för ett optimerat resultat. Gillar dock inte formatet nämnvärt så blir att fäktas mest heads up. Någon som har nån bra input på fördjupning av mtt-strategier btw? Går egentligen mot en klart godkänd månad men känns tiltande när det borde varit minst 50% till. Citera
Recommended Posts