Gå till innehåll

BetOnBet Freeroll $5k med 26 spelare!


Mikey

Recommended Posts

Tjena!

 

Blev inbjuden till RRs BetOnBet freeroll som just gick av stapeln med $5k i prispotten!

 

Vi är bara 26 spelare med i freerollen vilket ger prisstrukturen:

 

1:a $2500

2:a $1500

3:a $1000

 

Startar med 1500 chips och blindsbyte var 10:e minut.

 

Tänkte hålla er uppdaterade om någon är intresserad ;) Själv tycker jag det är kul att läsa live uppdateringar från turneringar, så tänkte att nån annan kanske också uppskattar det ;)

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte alls lika tight som jag trodde det skulle vara i början. En som åkte efter 4 mins spel, men ändå en del betting med $100s markerna redan på nivå 1. Inte hänt något jätte märkvärdigt ännu förutom den där spelaren som åkte ut med QQ mot KK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade AJs, gick all-in och fick syn av 66 som stod sig... Hade han covered dock så gick bra ändå.

 

Fick upp 32o på hand, hade 2bb kvar och synade en HU all-in. Kåk på brädan, och vi splittade.

 

Plockade upp AK, all-in mot AQ och min AK höll sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är den avgjord. Den som slog ut mig vann iaf. Skulle ju varit skoj med en tredje plats tycker man :)

 

Aja nu ska jag poppa lite popcorn och köra lit CGs! Rätt nöjd med 6:a ändå, även fast det inte vad kanonmycket pengar. Kostade ju inga brutala summor att vara med heller så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...