TotalFarsa Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Äntligen semester!!!!!! Sambon och jag drar till Kina imorn och är borta i två veckor, ska bli förbenat skönt att äntligen komma iväg, bort från all stress, och ja, poker och så Vi spenderar de tre första dagarna i Peking sen drar vi en sväng ner till Xian för o kika på terracotta-armén (och hinna med en jäkla massa sightseeing på vägen såklart)... Sen blir det flyg tillbaks till peking för en sista dags shopping osv... Nån som nyligen vart där och har lite tips om whatever i peking??? Nåt ställe man bara måste besöka, en marknad man kan pruta rumpan av försäljarna, nåt uteställe med rejält ös??? /TF Citera
pozz2 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 tror jan ove valdner har en krog där,allt e svenskt. o så kan du få en signad pingisboll me =) sen måste du gå in till en familj som serverar mat o äta riktig kinesisk mat Citera
Loveless Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Varför åka till peking för att äta köttbullar med brunsås och rårörda lingon? Citera
Milo Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Varför åka till peking för att äta köttbullar med brunsås och rårörda lingon? Haha, började tänkte på Simpsons avsnitten, då familjen åker till Kina och sticker till "America town" Citera
bzkt Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 "Alla svenskar säger 'det är så fint i Asien och de har så bra mat', har ni varit i Asien? Jag menar sitta på golvet och äta rutten fisk med tandpetare" - Lasse Lindroth (Ali Hussein) Ha så kul Citera
cheunce Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Ha det så kul. Passa på att testa kokta kycklingfötter. Smakar bättre än vad det låter. Snart är min semester slut men om en månad bär det iväg till Thailand på smekmånad Tills det så gäller det att jobba upp bankrullen Citera
Trolldeg Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 "Alla svenskar säger 'det är så fint i Asien och de har så bra mat', har ni varit i Asien? Jag menar sitta på golvet och äta rutten fisk med tandpetare" - Lasse Lindroth (Ali Hussein) Ha så kul OT: Hej din jävla fitta jag vill ha en flaska blomkål! Citera
Recommended Posts