valterego Postad 10 November , 2017 Rapport Share Postad 10 November , 2017 Då kör vi en helt ny turneringsserie tillsammans med gänget på 888 Poker. Upplägget är enkelt: Fyra raka söndagar klockan 21 med start 21 november går kvalturneringar på 888 Poker. Inköpet är $5, och turneringen är låst till skandinaviska spelare. Det är 1,5 timmes latereg men ingen rebuy. Utöver prispott får de 2 bäst placerade spelarna varsin $55-biljett som de kan köpa in sig i finalen de 10 december med. Skulle man föredra att inte spela denna går det så klart bra ändå. I finalen den 10 december har 888 Poker garanterat hela $2000 i prispengar i potten! Så, vi kör en kort recap på detta:NAMN: PSE 2K QualifierTID: Söndagar 12 nov, 19 nov, 26 nov och 3 dec kl 21 svensk tidINKÖP: $5LÖSENORD: traktorI POTTEN: 2 biljetter a $55 adderat Nu på söndag är det dessutom en bounty på 500 SEK i presentkort till den som slår ut Poker.ses redaktör Erik Rosenberg som spelar under alias "troythetoy". Denna serie är ett samarrangemang mellan Poker.se, Sverige Spelar, Pokerforum, Poker Magazine och Norskpoker.com. In och anmäl er direkt! Saknar ni konto på 888 men vill öppna ett kan ni göra det via oss och då få del av en fin bonus på upp till $700! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 November , 2017 Rapport Share Postad 12 November , 2017 888 funkar tyvärr inte alls för mig Kräver uppdatering, när jag uppdaterat har jag två 888installationer på datorn, får felmeddelande både när jag försöker köra och när jag försöker aviunstallera någon av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 12 November , 2017 Rapport Share Postad 12 November , 2017 1 timme sedan, säger schoolbook : 888 funkar tyvärr inte alls för mig Kräver uppdatering, när jag uppdaterat har jag två 888installationer på datorn, får felmeddelande både när jag försöker köra och när jag försöker aviunstallera någon av dem. Du är inte ensam. Jag fick panik när jag skulle spela en medlemsturnering på 888 för ett par veckor sedan och fick istället spela på webbklienten. Det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 19 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2017 Ny chans ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 19 November , 2017 Rapport Share Postad 19 November , 2017 32 spelade. 31 svenskar. 1 dansk. Vart är norrmännen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 19 November , 2017 Rapport Share Postad 19 November , 2017 1 timme sedan, säger freddex1989 : 32 spelade. 31 svenskar. 1 dansk. Vart är norrmännen? Och dansken kom näst sist. Jag gissar att norrmännen inte vågar spela mot svenskarna. Inte ens för $5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 20 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2017 20 timmar sedan, säger freddex1989 : Och dansken kom näst sist. Jag gissar att norrmännen inte vågar spela mot svenskarna. Inte ens för $5. Ja, bra fråga. DEt kanske är så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timie Postad 21 November , 2017 Rapport Share Postad 21 November , 2017 (redigerade) Har inte fått nån biljett från förra veckans turnering än... Redigerad 21 November , 2017 av Timie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 24 November , 2017 Rapport Share Postad 24 November , 2017 Jag har heller inte fått någon biljett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2017 1 timme sedan, säger jan_sod : Jag har heller inte fått någon biljett Jag skickar en påminnelse på alla vinnare på måndag till 888 Poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 2 December , 2017 Rapport Share Postad 2 December , 2017 Saknar julkalendern i år. Är ju så kul. Vad ska man nu roa sig med hela december Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timie Postad 5 December , 2017 Rapport Share Postad 5 December , 2017 Den 2017-11-24 kl 20:10, säger valterego : Jag skickar en påminnelse på alla vinnare på måndag till 888 Poker. Fortfarande ingen biljett! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 December , 2017 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2017 3 timmar sedan, säger Timie : Fortfarande ingen biljett! Alright. Ska kolla vad som gått snett. Vad har du för alias på 888 Timie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts