valterego Postad 24 Augusti , 2017 Rapport Postad 24 Augusti , 2017 Nu kör 888 Poker igång en ny riktigt intressant turneringsserie där det ligger ett paket till WSOP Europe värt $13 000 i potten! Under fem veckor spelar freebuys (freerolls med rebuy-möjlighet) på sajten, exklusivt för oss på Poker.se, Pokerforum.nu, Norskpoker.com och PokerMagazine.se. Varje vecka går de fem bäst placerade spelarna vidare till en slutfinal. Om en spelare som redan vunnit ett säte vinner ett till kommer finalen bli en spelare mindre. Namn: PSE WSOPE SatelliteTid: Söndagar kl 19:00 sv tidInköp: Gratis. Rebuy och addon $1.Tid för latereg och rebuy: 65 minuterLösenord: wsopseat Den som vill kan köpa sig in direkt till finalen den 1 oktober, som är en $55 rebuy, även den exklusivt för oss. Har du inget konto på 888 poker kan du öppna ett via oss och då få del av en fin bonus på upp till $700 Citera
lldorado Postad 18 September , 2017 Rapport Postad 18 September , 2017 Kan man sälja paket (13 000 wsop) ifall man vinner och inte kan åka? Citera
valterego Postad 18 September , 2017 Författare Rapport Postad 18 September , 2017 11 minuter sedan, säger lldorado : Kan man sälja paket (13 000 wsop) ifall man vinner och inte kan åka? Det är egentligen en fråga för 888-supporten, men generellt sett brukar de inte vara så sugna på det i såna här kampanjer. Citera
valterego Postad 1 Oktober , 2017 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2017 Bump! lösen: pokersewsop Citera
ronnidk Postad 5 Oktober , 2017 Rapport Postad 5 Oktober , 2017 Hej Jeg vandt turneringen i søndags. Men jeg har endnu ikke hørt noget fra 888? Hvad er mit næste træk? Ronni Citera
valterego Postad 5 Oktober , 2017 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2017 1 timme sedan, säger ronnidk : Hej Jeg vandt turneringen i søndags. Men jeg har endnu ikke hørt noget fra 888? Hvad er mit næste træk? Ronni Hej! Vi kontaktar dem och ber dem kontakta dig snarast. Och grattis så klart! Citera
ronnidk Postad 14 Oktober , 2017 Rapport Postad 14 Oktober , 2017 Den 5/10/2017 kl 17:04, säger valterego : Hej! Vi kontaktar dem och ber dem kontakta dig snarast. Och grattis så klart! Tusind tak! Jeg har stadig intet hørt...vil snart gerne have lidt information, så jeg kan begynde at planlægge Citera
Recommended Posts