vasteras Postad 17 Augusti , 2004 Rapport Postad 17 Augusti , 2004 vet att det finns en massa program ex. pokertracker,, men exakt vad är de till för...vilket är det bästa och funkar de bara till vissa pokersidor?? * Ändrar lite i rubriken - QoS * Citera
Nusseman Postad 17 Augusti , 2004 Rapport Postad 17 Augusti , 2004 Om pokertracker kan du läsa här. Eller på pokertrackers hemsida Övriga program får du nog specificera vilka du menar. Citera
Henkeman Postad 17 Augusti , 2004 Rapport Postad 17 Augusti , 2004 Välkommen till Forumet vasteras. Du får gärna använda sökfunktionen, den här frågan har också utförliga svar redan. Trådar av intresse: PRG: Allt om Poker Tracker! Pokersajters åsikter om trackerprogram! Poker Office, nån som testat? Det finns nog mer också, de där finns alla på första sidan i Pokerstudierdelen. *väntar på låsning* Citera
QoS Postad 17 Augusti , 2004 Rapport Postad 17 Augusti , 2004 Henkeman, fan du är snabbare än mig numer... pinsamt! Tillsvidare så ändrar jag bara rubriken, om det är flera program som folk funderar på. Enjoy! - QoS Citera
Bateman Postad 18 Augusti , 2004 Rapport Postad 18 Augusti , 2004 Jag har köpt Pokeroffice och börjat använda det. Tyvärr kan jag inte jämföra med Pokertracker eftersom jag aldrig använt det programmet, men jag tror absolut att Pokeroffice är ett fullgott trackerprogram det med. LIVE-trackern är verkligen bra, då man hela tiden har full koll på exakt hur motspelarna spelar. Lätt att se vilka som spelar tight/loose t ex, vilka som tenderar att spela hårt på floppen men sällan höjer på turn/river m.m. I den senaste patchen som släpptes för några dagar sen finns nu även möjlighet att tracka upp till 4 bord samtidigt, vilket givetvis är ett måste. En ordentlig jämförelse av PT vs PO skulle vara fint, men än så länge finns det nog inte många som ser någon anledning att använda bägge programmen Citera
Kidder Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Finns det möjlighet i PO att använda sig av olika alias och ändå sampla dom som en user, ?? finns i PT påstås det... Citera
Recommended Posts