SvS Postad 22 September , 2016 Rapport Postad 22 September , 2016 (redigerade) . Redigerad 28 September , 2016 av SvS Citera
FRAEEN Postad 22 September , 2016 Rapport Postad 22 September , 2016 Lycka till! Jag tycker dock att du ska börja på /2 istället, om du är decent ska det inte vara några problem Citera
Lundin89 Postad 22 September , 2016 Rapport Postad 22 September , 2016 Lycka till! Jag tycker dock att du ska börja på /2 istället, om du är decent ska det inte vara några problem Äh, när det äntligen kommer nån som tillämpar iaf lite BR-management så tycker jag vi ska uppmuntra det! Så killen har en god chans att överleva även lite kyla Välkommen till forumet! Citera
SvS Postad 22 September , 2016 Författare Rapport Postad 22 September , 2016 Lycka till! Tusen tack! Citera
SvS Postad 22 September , 2016 Författare Rapport Postad 22 September , 2016 Lycka till! Jag tycker dock att du ska börja på /2 istället, om du är decent ska det inte vara några problem Kommer absolut att försöka svinga 1/2 också och hoppas att det funkar. Känner att 12.5BI är lite knapert så ska försöka hålla mig på ,5/1 för det mesta Citera
SvS Postad 22 September , 2016 Författare Rapport Postad 22 September , 2016 Äh, när det äntligen kommer nån som tillämpar iaf lite BR-management så tycker jag vi ska uppmuntra det! Så killen har en god chans att överleva även lite kyla Välkommen till forumet! Haha exakt! Får bygga rulle snabbt och gå upp o känna på 1/2 fram över:) Tusen tack! Citera
SvS Postad 22 September , 2016 Författare Rapport Postad 22 September , 2016 Problem med klienten ikväll på Svs så kommer att påbörja detta projekt imorgon förmiddag istället! Återkommer med händer och resultat imorgon! Ha en trevlig kväll kamrater Citera
suitedaces Postad 27 September , 2016 Rapport Postad 27 September , 2016 Fortfarande problem med klienten? Citera
Recommended Posts