Smitaren Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Stort grattis till Andreas aka thebag, som återigen visade sig starkast vid borden. Efter bra spel hela turneringen, framförallt heads up, plockade Andreas återigen hem det fetaste kuvertet. Mycket imponerande! Även Mårten (nickname: Tyskland) har imponerat. Tredjeplatsen i rebuyturneringen följdes upp med en fin andraplats denna gången. Mycket stabilt spel av Mårten som dock aldrig kom in i matchen riktigt när det var dags för heads up-spel. Lite tur ska man dock ha för att kunna klonka hem två turneringar på rad. Mina sympatier till Lisette som fick in pengarna preflop med KK mot thebags J9. Flop: K78 - men, visst kom T på turn och eliminerade den enda kvinnliga deltagaren strax innan finalbordet. Trevligt att det är sådant tryck på anmälningarna och att dom flesta verkar nöjda med arrangemangen. Hoppas ni fortsätter komma, och fortsätter säga ifrån om det är något som bör förbättras. Platsflyttningssystemet behöver ni inte nämna, jag har tagit till mig kritiken och det blir nog ändrat system fr o m 400-turneringen 9/8. Vi ses på tisdag! /Jens Citera
Slask_kenta Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Tackar tackar! Visst hade jag enorm tur när min jättebluff blev synad, men så blir det ibland. Men för övrigt är jag nöjd med mitt spel. Kul att möta Tyskland vid finalbordet igen, en stark spelare. Jag tycker det är skitkul att ni har startat malmö poker klubb, riktigt proffsigt och skön stämning! Där kommer man hänga en del =). Självklart kommer man på tisdag! Ska bjuda på kvalité slaskande och kanske klonka en och annan stege /thebag Citera
Recommended Posts