devalanteriel Postad 2 Juli , 2016 Rapport Postad 2 Juli , 2016 Där fick jag för att jag kallade Boateng "en av världens bästa backar" i dag. Citera
Metaddict Postad 2 Juli , 2016 Rapport Postad 2 Juli , 2016 Där fick jag för att jag kallade Boateng "en av världens bästa backar" i dag. Säkert att du inte menade en av världens bästa handbollsmålvakter? Citera
devalanteriel Postad 3 Juli , 2016 Rapport Postad 3 Juli , 2016 Börjar onekligen undra. Men Tyskland är vidare och det var det viktigaste. Citera
devalanteriel Postad 3 Juli , 2016 Rapport Postad 3 Juli , 2016 Min tvåa på Island ser rätt bra ut iaf. Citera
TheWave Postad 4 Juli , 2016 Rapport Postad 4 Juli , 2016 Man undrar ju vem folk har som skytteligavinnare. Kan man se de någonstans? Citera
devalanteriel Postad 4 Juli , 2016 Rapport Postad 4 Juli , 2016 Yes, bara gå in på personens tips och scrolla ned. Men det finns ingen sammanfattningsstatistik om det var det du undrade. Citera
JackVegas Postad 4 Juli , 2016 Rapport Postad 4 Juli , 2016 Yes, bara gå in på personens tips och scrolla ned. Men det finns ingen sammanfattningsstatistik om det var det du undrade. Cliffs: Alla har Müller, några har Ronaldo och något enstaka geni har Griezmann. Citera
DonnieDarko1 Postad 5 Juli , 2016 Rapport Postad 5 Juli , 2016 Cliffs: Alla har Müller, några har Ronaldo och något enstaka geni har Griezmann. Giroud här, så blir väl en bubbla för min del. Citera
devalanteriel Postad 10 Juli , 2016 Rapport Postad 10 Juli , 2016 grats till vinnarna, särskilt poolio som preliminärt slutade sjua i totalen också Skriver "preliminärt" för att jag ska köra en verifieringsrunda i morgon innan vi officiellt stänger tävlingen och mailar vinnarna. Kul att ni var med allihop! Ge gärna feedback här: http://pokerforum.nu/forum/1x2-se/71897-feedback-em-tipset.html#post1857707 (gäller särskilt de som ville ändra i tipset efter att det lanserats ) Citera
Steel Postad 10 Juli , 2016 Rapport Postad 10 Juli , 2016 Grattis kissaripoolen, helt klart i särklass! Själv "gav jag upp" efter halva andra omgången och körde sen konsekvent på högsta oddset fram tills det var 5 matcher kvar. Tack Island, Wales m.fl Citera
Matteprof Postad 11 Juli , 2016 Rapport Postad 11 Juli , 2016 Grattis kissaripoolen, helt klart i särklass!Själv "gav jag upp" efter halva andra omgången och körde sen konsekvent på högsta oddset fram tills det var 5 matcher kvar. Tack Island, Wales m.fl Räckte för att slå mig med 0,05 poäng och plocka andraplatsen! Grattis Steel och ett större grattis till kissar för lektionen Citera
Shahin86 Postad 11 Juli , 2016 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2016 1. kissaripoolen 80.15 p 2. Steel 67.92 p Släng ut 3. Matteprof 67.87 p Släng ut Gratiz till er. Langa hur ni vill ha pengarna via PM, swish är enklast, bank funkar bra också. Jag avvaktar förmodligen till sent ikväll eller imorgon innan jag skickar pengarna ifall det blir några ändringar. Citera
Steel Postad 11 Juli , 2016 Rapport Postad 11 Juli , 2016 Räckte för att slå mig med 0,05 poäng och plocka andraplatsen! Grattis Steel och ett större grattis till kissar för lektionen Minimal marginal, men du vann ju fantasyn så det drabbade ingen fattig Citera
Shahin86 Postad 12 Juli , 2016 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2016 Alla fiskar ska vara betalda. Vi ses @ VM. (= Citera
Recommended Posts