shieldgang Postad 28 April , 2016 Rapport Postad 28 April , 2016 Har aldrig spelat på SVS, har endast lirat på stars. Det jag undrar är hur svåra är gamesen på SVS jämnfört med stars? Om man vinner på stars på både NLHE och PLO på de lägsta nivåerna av cash, har man då vad som krävs för SVS lägsta cashgames? Så egentligen hur är skillnivån på lägsta cashgamesen för både PLO och NLHE på SVS? Citera
Nebo Postad 28 April , 2016 Rapport Postad 28 April , 2016 svs klienten är riktigt usel, konstanta nerkopplingar och andra tiltande funktioner. gamesen är dessutom på nedgång. stars är bättre på alla sätt och vis Citera
OHChariot Postad 29 April , 2016 Rapport Postad 29 April , 2016 svs klienten är riktigt usel, konstanta nerkopplingar och andra tiltande funktioner. gamesen är dessutom på nedgång. stars är bättre på alla sätt och vis Citera
shieldgang Postad 29 April , 2016 Författare Rapport Postad 29 April , 2016 svs klienten är riktigt usel, konstanta nerkopplingar och andra tiltande funktioner. gamesen är dessutom på nedgång. stars är bättre på alla sätt och vis stars raken på de lägsta nivåerna är sjukt hög, hur ser det ut på svs? Citera
YummiKnullarAlla Postad 29 April , 2016 Rapport Postad 29 April , 2016 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
OMGDanGlimne Postad 29 April , 2016 Rapport Postad 29 April , 2016 5/10 på SvS är ungefär lika svårt som 0.1/0.2 på Stars. Citera
rasmus88 Postad 1 Maj , 2016 Rapport Postad 1 Maj , 2016 Lägre rake och betydligt sämre spelare. Kan inte komma på en enda anledning till att välja stars före SVS om man spelar cashgame. Trafiken är helt okej dessutom om man inte spelar väldigt högt. Citera
KlonkSteve Postad 3 Maj , 2016 Rapport Postad 3 Maj , 2016 Värdet på SvS är helt galet bra. Finns i ärlighetens namn någon site som kan mäta sig. Har 25 bb/100 på 0.5/1. Förvisso en ganska liten sample på 25k händer men magkänslan säger mig att den kan ligga nära det. Får utvärdera när jag har närmre 100 k händer. Citera
Hedl0nd Postad 5 Maj , 2016 Rapport Postad 5 Maj , 2016 svs klienten är riktigt usel, konstanta nerkopplingar och andra tiltande funktioner. gamesen är dessutom på nedgång. stars är bättre på alla sätt och vis Citera
Fluffo Postad 15 Juni , 2016 Rapport Postad 15 Juni , 2016 svs klienten är riktigt usel, konstanta nerkopplingar och andra tiltande funktioner. gamesen är dessutom på nedgång. stars är bättre på alla sätt och vis Det är ju märkligt att du säger att klienten kopplar ner. Jag har aldrig blivit nerkopplad från SvS hemma oavsett WiFi eller fiber. Inte ens när jag satt på tåget mellan Karlstad och Stockholm, trots all skog och alla tunnlar. Det i min bok är ett väl godkänt betyg. Jag upplever att SvS åtminstone numera är riktigt stabilt. Citera
Lassis Postad 15 Juni , 2016 Rapport Postad 15 Juni , 2016 Det är ju märkligt att du säger att klienten kopplar ner.Jag har aldrig blivit nerkopplad från SvS hemma oavsett WiFi eller fiber. Inte ens när jag satt på tåget mellan Karlstad och Stockholm, trots all skog och alla tunnlar. Det i min bok är ett väl godkänt betyg. Jag upplever att SvS åtminstone numera är riktigt stabilt. Det är ganska många som har/haft problem med SvS klient genom åren. Jag har aldrig upplevt den som stabil, trots mängder av olika uppkopplingar och datorer. Ibland är det bättre och ibland sämre, men bra har det aldrig varit! Citera
Recommended Posts