Gå till innehåll

Pokerskola i Lund?


jimmymirakel

Recommended Posts

"Enligt Petter Säwen har alla han lärt upp hittills gått med vinst." Vad är det för reporter som inte kolla upp om det stämmer?

För att han inte behöver?

 

En seriös reporter försöker väll upp lösa påståender. Nu menar jag inte att det är sant, men man bör väll kolla upp ett sådant påstående.

 

Har själv svårt att tro att ingen av dem har gått back.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Enligt Petter Säwen har alla han lärt upp hittills gått med vinst." Vad är det för reporter som inte kolla upp om det stämmer?

För att han inte behöver?

 

En seriös reporter försöker väll upp lösa påståender. Nu menar jag inte att det är sant, men man bör väll kolla upp ett sådant påstående.

 

Har själv svårt att tro att ingen av dem har gått back.

 

Jag var med i pokerskolan ett tag. Jag gav det ingen riktig chans för att jag inte uppskattar FL men jag gick back iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En seriös reporter försöker väll upp lösa påståender. Nu menar jag inte att det är sant, men man bör väll kolla upp ett sådant påstående.

nej det skulle vara för mkt jobb eller som i detta fallet, omöjligt.

Har själv svårt att tro att ingen av dem har gått back.

samma här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej.

 

Jag vet inte vad som får skrivas och inte i denna tråden utan att det blir reklam, men det är i alla fall jag och min kompis Petter som driver skolan.

 

När artikeln i Sydsvenskan skrevs förra året ( september någon gång) så var det 100% ingen som hade gått minus.

När aftonbladet skrev sin artikel för ca en månad sedan, så har det blivit mkt fler elever som är med och det är då svårare att veta hur det gått för alla.

 

Det är väldigt olika med hur mkt tid olika personer vill lägga ner. Vissa går med, för att sedan inte höra av sig. Om en sådan person gått minus har vi ingen aning om.

 

Det som är säkert är i alla fall att dom som lägger mkt tid, har regelbunden kontakt med oss och tycker det är kul inte förlorar.

 

Tänkte också på det som någon skrev om att en tidningsreporter måste kolla upp att ett uttalande om att alla gått plus stämmer.

Detta är ju totalt omöjligt.

 

För att kolla upp det så måste vi då säga vilka alla våra elever är. (Det skulle vi först och främst inte göra) Sen skulle då reportern ta kontakt med alla dessa elever om få dom att berätta hur det gått med pokerspelandet rent ekonomiskt sen dom gick med i skolan.

Jag har svårt att tro att alla som blir uppringda av en okänd reporter är villiga att göra detta.

 

Hugo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg de här lapparna i Lund i våras (höstas?). Kollade in deras sida, det jag såg verkade vara affiliategrejer till Empire. Därmed inte sagt att de itne har en jättebra skola. Kan någon PMa linken så jag kan titta igen?

 

EDIT: såg länken i din profil Hugo. Kul koncept, hade kunnat haka på om man inte redan hade konto på empire. Hur många HHs kollar ni på per dag, och tjänar ni verkligen nog på rakeback för att det ska vara värt arbetsbördan? Är ju inte många kronor FL spelare på nåt under 3/6 drar in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg de här lapparna i Lund i våras (höstas?). Kollade in deras sida, det jag såg verkade vara affiliategrejer till Empire. Därmed inte sagt att de itne har en jättebra skola. Kan någon PMa linken så jag kan titta igen?.

 

Vi delade ut en massa flyers i Lund i höstas.

Vi är affiliates på bl a Empire. Utan affiliateverksamheten skulle inte skolan existera.

 

 

EDIT: såg länken i din profil Hugo. Kul koncept, hade kunnat haka på om man inte redan hade konto på empire. Hur många HHs kollar ni på per dag, och tjänar ni verkligen nog på rakeback för att det ska vara värt arbetsbördan? Är ju inte många kronor FL spelare på nåt under 3/6 drar in.

 

Du kan gå med i skolan genom party och eurobet också. Så har du inget konto på någon av dessa sajter kan du gå med.

Vi försöker svara på händer av alla som skickar varje gång vi är inne och jobbar med skolan. Vi jobbar kanske 4 ggr i veckan i snitt kanske. Under semesterveckor/jul/påsk osv blir det mindre. Ibland är det 7 dagar i veckan också.

 

Vad gäller lön för mödan så skulle vi i dagsläget tjäna mer på att spela själva istället för att sitta och jobba med pokerskolan.

Dock så finns det en stor potential. Om vi gör skolan bra och alla är nöjda så kommer det att komma in många personer. För att folk ska vara nöjda så måste det gå bra för eleverna. Går det bra för eleverna så kommer det att gå bra för oss.

 

Hugo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...