Gå till innehåll

Pokertracker.


Wad

Recommended Posts

Ja nybörjare när det gäller pockertracker, provade för några år sen när jag tog upp pokern igen. Löste inte det då.....

 

Tänkte höra om man kunde få lite hjälp, vill ha pokertracker nu för jag är ganska säker på att det kan hjälpa mitt game.

 

Tack på förhand

Mvh

Wad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Lassis.

Har laddat ner pockertracker.

Problemet är att det inte finns något med svs med på klienten när man får upp pokertracker.

 

Sist jag gjorde detta fick jag in svs iaf men då fick jag inte upp stats när väl svs hade startats.

 

Något som du vet jag borde ändra direkt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också nyligen köpt hm och har också ett antal frågor.

 

När man ska importera händer. När jag ska göra det vad ska jag spara händerna i på tex pokestars?

 

Kommer jag in på hm går in på hand importing så kommer det bara manual hand import. Ska väl finnas på auto import options?

 

När jag ska spela visas det bara händer i den sessionen man spelar i känns som 0 funkition?

 

Om jag inte spelar och går in på pokestars kan jag se andras statistik då också eller är det bara när man själv spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Lassis.

Har laddat ner pockertracker.

Problemet är att det inte finns något med svs med på klienten när man får upp pokertracker.

 

Sist jag gjorde detta fick jag in svs iaf men då fick jag inte upp stats när väl svs hade startats.

 

Något som du vet jag borde ändra direkt?

 

Står det under Boss media kanske? Det är ju svs plattform. Jag var ju oxå pt4 på Svs så det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tala om ur långt du kommer och vart du tror att det tar stop?

Har fel dator nu men jag gissar

Starta PT och SvS.

 

PT, sen play poker, sen get hands while playing, och sen ska huden komma upp om det är det du menar. (Låt det gå ett tag) Min PT är inställd på Cash om jag spelar cash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...