Partneransvarig Postad 11 Februari , 2016 Rapport Postad 11 Februari , 2016 (redigerade) Unibet fyller nu på vårt medlemsturneringsschema med tre riktigt schyssta tisdagsturneringar. Varje vecka ligger det €500 adderat till potten, och inköpet ligger på hanterbara €5.50. Turneringen är låst till svenska konton, och exklusiv för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Namn: poker.se - €500 added Tid: Tisdagar 16/2, 23/2 & 1/3 kl 20:00 Inköp: €5+0.50 Lösenordsrebus: förstaärrandraäritredjeärsfjärdeärm femteärjsjätteärosjundeärlåttondeärk (åttabokstäver) Har du inget konto på Unibet men vill spela turneringen går det bra att öppna ett hos oss! Redigerad 11 Februari , 2016 av valterego Citera
valterego Postad 16 Februari , 2016 Rapport Postad 16 Februari , 2016 Bumpar denna och påminner om kvällens turnering! Citera
Antondif Postad 16 Februari , 2016 Rapport Postad 16 Februari , 2016 Jag kan verkligen inte lista ut lösenordet dum som jag är, någon som vill vara till hjälp? Hade varit så uppskattat!! tack på förhand, Med vänlig hälsning Anton. Citera
jaroiten Postad 16 Februari , 2016 Rapport Postad 16 Februari , 2016 Jag kan verkligen inte lista ut lösenordet dum som jag är, någon som vill vara till hjälp? Hade varit så uppskattat!! tack på förhand, Med vänlig hälsning Anton. Lite sent, men pm:ar dig svaret. edit: eller gick inte att pm:a dig. Men tänk på att dela upp rebusen i ord och bokstäver. Citera
Crappy Postad 16 Februari , 2016 Rapport Postad 16 Februari , 2016 Lämpligheten att dela ut lösenordet till förstagångspostare kan ifrågasättas Jaroiten. Som du kanske minns har vi haft problem med att det kommer in utomstående spelare, främst balter som spelar våra turneringar. Så på ren svenska, ge fan i det. Delar du ut lösenordet i framtiden blir det en varning. OK? Dessutom så kan man ta en titt i "forumreglerna" 7. Vädjan om lösenordVädjan om att få lösenord till lösenordsskyddade turneringar och frirullar är förbjudet. Motiveringen är lång, se http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t= Citera
Partneransvarig Postad 1 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2016 Ny omgång ikväll. Lycka till, forumiter! Citera
Recommended Posts