Mr Zero Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Jag har lite FPP:s över som jag tänkte använda till att utöka bokhyllan lite med. Tänkte att jag kunde göra en liten sammanställning av de böcker som finns. Ni som har läst böckerna som inte har egna boktrådar skriv gärna en rad eller ännu hellre starta en boktråd med en liten recension. Böckerna som finns är: Winning Low Limit Hold Em By Lee Jones Tournament Poker By Tom McEvoy Championship Satellite Strategy By Tom McEvoy and Brad Daugherty Championship No-Limit & Pot Limit Hold Em By Tom McEvoy & T.J. Cloutier Poker Champion Moneymaker By Chris Moneymaker and Daniel Paisner The Making of a Poker Player By Matt Matros The Poker MBA By Greg Dinkin and Jeffrey Gitomer Theory of Poker By David Sklansky Hold Em for Advanced Players By David Sklansky and Mason Malmuth Tournament Poker for Advanced Players By David Sklansky Psychology of Poker By Alan Schoonmaker with Consultant David Sklansky Internet Texas Hold Em By Matthew Hilger Internet Poker: How to Play and Beat Online Poker Games By Lou Krieger Hold Em Poker By Gary Carson Small Stakes Hold Em By Ed Miller, David Sklansky and Mason Malmuth Fundamentals of Poker By Lynne Loomis and Mason Malmuth Citera
Fulville Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Jag har lite FPP:s över som jag tänkte använda till att utöka bokhyllan lite med.Tänkte att jag kunde göra en liten sammanställning av de böcker som finns. Ni som har läst böckerna som inte har egna boktrådar skriv gärna en rad eller ännu hellre starta en boktråd med en liten recension. Böckerna som finns är: Internet Poker: How to Play and Beat Online Poker Games By Lou Krieger Håll dig borta från denna. med minsta lilla erfarenhet har den ingenting att erbjuda. Jag har lästa flera av Krieger: Hold'em from beginner to winner, More texas hold'em samt poker for dummies och jag gillade dessa rent läsmässigt och tyckte att jag lärde mig något av dessa. Är dock en för dålig spelare för att kunna uttala mig om hur dessa står sig rent pokerteoretiskt. Boken Internet Poker pallade jag att bläddra i 2-3 minuter samtidigt som jag satt på muggen och därefter har jag inte tittat i den igen. Superdålig, har inget av värde i sig. /Hising Citera
Recommended Posts