Gå till innehåll

ARTIKEL: Markolio har startat pokersajt


spe

Recommended Posts

mm och jag kunde ha köpt in mig i bestpoker.com, men jag var nog dum som strunta i det ? :( andelarna kostade 10000kr och jag skulle tippa på att markolio fick en andel eller 2 mot att de får använda hans namn som affischnman?

 

skulle åkt på ett möte me dom o köpt in mig men när ja kom på att ja skulle dit va ja en dag sen annars hade ja me varit me dom nu,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm och jag kunde ha köpt in mig i bestpoker.com, men jag var nog dum som strunta i det ? :( andelarna kostade 10000kr och jag skulle tippa på att markolio fick en andel eller 2 mot att de får använda hans namn som affischnman?

 

skulle åkt på ett möte me dom o köpt in mig men när ja kom på att ja skulle dit va ja en dag sen annars hade ja me varit me dom nu,

 

samma här, fast jag orkade inte åka alls, + att jag kände att 30000kr som jag skulel investerat isf skulle varit surt om det inte blev någon avkastning på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han hade en jäkligt sjysst bonus på sin b2b sida.. €100 för 200 vip-point.

Äntligen en belöning för att man stått ut med hans musik i alla dessa år och inte skjutit ihjäl honom eller sig själv.

Haha, för att inte tala om tv-programmet "Välkommen till Midgård" (eller vad det nu hette, bara "Midgård" kanske).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...