s0ndertilt Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 Jag har fått hyfsad koll på HM2 nu men jag undrar hur hittar jag dessa stats? 1. Angående hur tur/otur jag har i träffandet av set/stegar och färg. 2. Vilka händer vinner/förlorar jag mest med. 3. Hur mitt kortsnitt ser ut sett mot det "förväntade" statistiskt. Tack på förhand för hjälpen. Komiskt btw att jag reggade 2007 och drog första inlägget 2016 Citera
suitedaces Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 Jag har fått hyfsad koll på HM2 nu men jag undrar hur hittar jag dessa stats? 1. Angående hur tur/otur jag har i träffandet av set/stegar och färg. 2. Vilka händer vinner/förlorar jag mest med. 3. Hur mitt kortsnitt ser ut sett mot det "förväntade" statistiskt. Tack på förhand för hjälpen. 1. more filters -> hand value filters 2. Tryck på den lilla knappen som ser ut som en rubiks-kub i mitten av programmet. 3. Samma som ovan fast ändra till hand count. Citera
s0ndertilt Postad 20 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2016 Tack så hemskt mycket, guld värt med människor som tar sig tid till medmänniskor! Citera
Mr.Bateman Postad 26 Januari , 2016 Rapport Postad 26 Januari , 2016 Har pt3 nu men har också key till HM . Har du nån koll på vad största skillnaden är ?Har funderingar på att köra HM2 istället. Citera
Recommended Posts