suitedaces Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 Hur är spelarna på svenska spels mtts? Raken blir ju högre på svs då de har samma basrake minus rakeback, så är spelarna dåliga nog att det ändå blir mer värt där, jämfört med t.ex stars? Citera
guldbyxorna Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 Nivån på spelarna är inte speciellt hög. Citera
sulla Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 Finns det tillräckligt med turrar för att ens kunna grinda svs? Är väl typ en turre i veckan med lite folk i där insatsen är över 20 sek? Tror svs startfält i typ en 50 sek är softare än en motsvarande 5,50 dollars på stars, sen finns det ju riktiga nötter på stars men också duktigare spelare som grindar allt runt 5-20 dollz Citera
kungcallgustav Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 spelade en 100kr senast, 10max. 6st limpar till mig på knapp som har KK. squeezar till 12 bb får syn av samtliga. resten är historia. mitt tiltpsyke klarar inte av det Och vad är grejen med alla lottoturneringar som man råkar missregga? Citera
OHChariot Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 Tycker inte du bara ska spela svs men att grinda svs och en/nån till sajt är asnajs. Citera
emiiii Postad 20 Januari , 2016 Rapport Postad 20 Januari , 2016 spelade en 100kr senast, 10max. 6st limpar till mig på knapp som har KK. squeezar till 12 bb får syn av samtliga. resten är historia. mitt tiltpsyke klarar inte av det Och vad är grejen med alla lottoturneringar som man råkar missregga? Är det inte sånna turneringar man vill spela? Citera
Recommended Posts