valterego Postad 9 December , 2015 Rapport Share Postad 9 December , 2015 I denna tråd diskuteras allt som har med PokerStars att göra. Sajten har ingen representant på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 18 December , 2015 Rapport Share Postad 18 December , 2015 (redigerade) - Redigerad 20 December , 2015 av random_user Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 2 Januari , 2016 Rapport Share Postad 2 Januari , 2016 Går inte längre att köpa turneringsbiljetter i vip shopen, hittar endast upp till $22 dollars värde.. Någon annan som hittar något högre?? Fyfan va stars har gjort bort sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Januari , 2016 Rapport Share Postad 2 Januari , 2016 Går inte längre att köpa turneringsbiljetter i vip shopen, hittar endast upp till $22 dollars värde.. Någon annan som hittar något högre?? Fyfan va stars har gjort bort sig nu. du kan växla starscoins mot cash för samma värde som turneringsbiljetterna $25 och uppåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 2 Januari , 2016 Rapport Share Postad 2 Januari , 2016 du kan växla starscoins mot cash för samma värde som turneringsbiljetterna $25 och uppåt! Tack för snabbt svar Okocha, men tyvärr måste du förklara lite mer ingående vad du menar då jag varit vaken över 30 timmar Exakt vart ska jag gå in i vip store? T ex om jag vill köpa en sunday million biljett som förut kostade ca 13kfpp har jag för mig? Kan jag nu köpa $215 cash för starcoins alltså? Hur mycket kostar det mig? Och vart gör jag köpet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Januari , 2016 Rapport Share Postad 2 Januari , 2016 Tack för snabbt svar Okocha, men tyvärr måste du förklara lite mer ingående vad du menar då jag varit vaken över 30 timmar Exakt vart ska jag gå in i vip store? T ex om jag vill köpa en sunday million biljett som förut kostade ca 13kfpp har jag för mig? Kan jag nu köpa $215 cash för starcoins alltså? Hur mycket kostar det mig? Och vart gör jag köpet? vip store->vip cash rebates varje dollar kostar 100 coins, samma rate som biljetterna nu går för. Du kan köpa $25, $100, $1000 eller $10000 i taget. Lycka till med spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 2 Januari , 2016 Rapport Share Postad 2 Januari , 2016 vip store->vip cash rebates varje dollar kostar 100 coins, samma rate som biljetterna nu går för. Du kan köpa $25, $100, $1000 eller $10000 i taget. Lycka till med spelet! Tack! Mer än dubbelt så dyrt?? Plus att det tar längre tid att skrapa ihop starcoins än fpp.. Fuck this shit! Skulle bli förvåna om stars överlever längre än till påsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mammut Postad 3 Januari , 2016 Rapport Share Postad 3 Januari , 2016 Tack! Mer än dubbelt så dyrt?? Plus att det tar längre tid att skrapa ihop starcoins än fpp.. Fuck this shit! Skulle bli förvåna om stars överlever längre än till påsk. Jag tror inte att majoriteten av spelarna bryr sej om det där. De flesta vill väl hellre ha små uppdrag där man teoretiskt kan vinna mycket pengar om man vinner med 27o. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 8 Januari , 2016 Rapport Share Postad 8 Januari , 2016 Någon annan som har problem med att bord öppnar sig segt? Jag missade första handen i en 4-handad hyper turbo satellit, inte för najz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danijelinho Postad 9 Januari , 2016 Rapport Share Postad 9 Januari , 2016 Japp, händer mig ofta. Även i hu hyp-turbo mtt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonhp Postad 16 Juni , 2016 Rapport Share Postad 16 Juni , 2016 Hej, jag har problem med hotkeys får det inte alls och fungera. Någon som varit i liknande situation? Använder hm2 om det är relevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 16 Juni , 2016 Rapport Share Postad 16 Juni , 2016 ^ Testa starta stars som adminstratör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonhp Postad 16 Juni , 2016 Rapport Share Postad 16 Juni , 2016 testade att köra utan hm2 och då fungerar det, så jag antar att det är någonting med hm som spökar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonhp Postad 16 Juni , 2016 Rapport Share Postad 16 Juni , 2016 ^ Testa starta stars som adminstratör! Åfan det verkade funka! tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 21 Juli , 2016 Rapport Share Postad 21 Juli , 2016 Hej! FTP och Stars delar ju samma spelarpool sedan en tid tillbaka. Är det någon/några cg-bord/turrar som är exklusiva för respektive klient? Är det med andra ord lönt att tanka ned bägge klienterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 22 Juli , 2016 Rapport Share Postad 22 Juli , 2016 Hej! FTP och Stars delar ju samma spelarpool sedan en tid tillbaka. Är det någon/några cg-bord/turrar som är exklusiva för respektive klient? Är det med andra ord lönt att tanka ned bägge klienterna? Jag tror att den enda skillnaden är att den teoretiska rakebacken är högre på FTP än stars p.g.a The Deal. The Deal-jackpotten ligger nu på $336k och när den slår ut får vinnaren hälften och de som spelat under de senaste 12 timmarna delar på andra hälften. Ett spel kostar 7 starscoins som man alltså bara behöva spendera var 12:e timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pauline109 Postad 1 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2016 Hej! FTP och Stars delar ju samma spelarpool sedan en tid tillbaka. Är det någon/några cg-bord/turrar som är exklusiva för respektive klient? Är det med andra ord lönt att tanka ned bägge klienterna? Som jag förstått det så är de fristående pokerrum med samma ägare - dvs är turneringarna helt exklusiva, däremot har jag bara lirat på stars så har inte så bra koll på utbudet på FTP. Har hört att FTP ska ha några sjuka turneringar per år, tror det går en 1000$ 25-game nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 2 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2016 Hej! FTP och Stars delar ju samma spelarpool sedan en tid tillbaka. Är det någon/några cg-bord/turrar som är exklusiva för respektive klient? Är det med andra ord lönt att tanka ned bägge klienterna? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 2 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2016 Som jag förstått det så är de fristående pokerrum med samma ägare - dvs är turneringarna helt exklusiva, däremot har jag bara lirat på stars så har inte så bra koll på utbudet på FTP. Har hört att FTP ska ha några sjuka turneringar per år, tror det går en 1000$ 25-game nån gång? Turreutbudet är exakt samma på de båda sajterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2016 nån som har problem att starta bord/sng på Stars idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 27 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2016 nån som har problem att starta bord/sng på Stars idag? Yup, många GTD cancelled idag ser jag nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2016 Yup, många GTD cancelled idag ser jag nu också. cashgame verkar funka ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KRHA19 Postad 7 November , 2016 Rapport Share Postad 7 November , 2016 Nu vet jag inte om det är ok att skriva detta här, moderator får ta bort de isf. Men om man vill möta de amerikanska spelarna, man borde ju kunna gå via VPN för att kunna spela, men jag tänker ang insättningar och uttag. Är det någon som gjort/testat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suitedaces Postad 7 November , 2016 Rapport Share Postad 7 November , 2016 Nu vet jag inte om det är ok att skriva detta här, moderator får ta bort de isf. Men om man vill möta de amerikanska spelarna, man borde ju kunna gå via VPN för att kunna spela, men jag tänker ang insättningar och uttag. Är det någon som gjort/testat detta? Amerikanska spelare får inte spela med riktiga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 November , 2016 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2016 Nu vet jag inte om det är ok att skriva detta här, moderator får ta bort de isf. Men om man vill möta de amerikanska spelarna, man borde ju kunna gå via VPN för att kunna spela, men jag tänker ang insättningar och uttag. Är det någon som gjort/testat detta? Det är helt okej att skriva här. Att spela mot USA lär dock vålla grava problem då landet bara opererar med delstatslicenser i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts