puli95 Postad 2 December , 2015 Rapport Postad 2 December , 2015 Det är snart dags och hittade ingen officiell tråd. Så vilka pf:are dyker upp iår? Citera
FatFrank Postad 2 December , 2015 Rapport Postad 2 December , 2015 Jag ska lira lite sides och kvala till main. Fett pepp. Citera
puli95 Postad 2 December , 2015 Författare Rapport Postad 2 December , 2015 Jag ska lira lite sides och kvala till main. Fett pepp. Jag är inne på samma spår,kör Prague Poker Cup ,Eurekan samt nån omaha turnering,kanske sattar till main eventen(blir nog fler event där). Sen blir d runda till redbets turnerngar med. E riktigt pepp här med,senaste halvåret har varit mer eller mindre ett helvete med hälsan som gjorde missade både ept barcelona samt några andra tour event så ska bli skönt komma tbx ut o spela lite livespel och semestra samtidigt Citera
FatFrank Postad 2 December , 2015 Rapport Postad 2 December , 2015 semestra samtidigt Precis. Hört de e bra nattliv i praggen. Aldrig varit där. Citera
DoubleNature Postad 4 December , 2015 Rapport Postad 4 December , 2015 Tjena! Tänkte åka ner en sväng. Första gången jag har tänkte åka på live turnering så är en noob i sammanhanget Tänkt att köra eureka main event och några satelliter till ept kanske. Eventuellt redbet live. Tips på boende etc vore tacksamt? Citera
JackVegas Postad 4 December , 2015 Rapport Postad 4 December , 2015 Dyker upp! Hilton är bekvämast, Corinthia är väldigt trevligt, övriga hotell har jag inte bott på. Citera
Sladdafan Postad 4 December , 2015 Rapport Postad 4 December , 2015 +1 på Corinthia. Är trevligt Citera
DoubleNature Postad 4 December , 2015 Rapport Postad 4 December , 2015 Tack! Kollade EPT Travel - PRAGUE och verkar som det är gillt på dessa hotell. Embassy sa en polare är bra men hade tänkt vara i Prag 7-14 Augusti och det verkar inte gå att boka de dagarna. Citera
puli95 Postad 6 December , 2015 Författare Rapport Postad 6 December , 2015 Början på pokerresan gick ok. Gick till finalbordet på en Omaha 200€ wpt på Corinthias hotellet Ikväll blir d Prague cup och imorrn eurekan på Hilton Citera
Thomas73 Postad 6 December , 2015 Rapport Postad 6 December , 2015 Ett tips när man bor i Prag är annars att hyra lägenhet. Stort EV+ på många av dem. Speciellt om man är ett gäng som drar ner obv. Citera
Recommended Posts