Toxen Postad 16 September , 2015 Rapport Postad 16 September , 2015 Godkväll! Finns det några pokerspelare i Lund som hänger här? Har letat febrilt under mitt första studieår utan resultat. Letar efter några/någon go gubbe som lirar poker. Nivå och game spelar ingen större roll. Hade varit kul att komma i kontakt med någon med samma intresse, för att hinka öl, lockdowna, homegames, dra till cc i malmö etc.. I dont know! Jag är född tidigt 90-tal, från Göteborg och läser mitt andra år här i Lund. Gillar att hinka bärs, bli dygn, FIFA, all form av sport! Anyone?? /J Citera
Lundin89 Postad 17 September , 2015 Rapport Postad 17 September , 2015 Du hade chansen första året i Lund men nu är jag long gone glgl hursom! EDIT: Väldigt trevlig kille förresten! Citera
Toxen Postad 18 September , 2015 Författare Rapport Postad 18 September , 2015 Trodde inte du skulle smita iväg så fort! Du kommer väl tillbaka? EDIT: DU med! Citera
Lundin89 Postad 22 September , 2015 Rapport Postad 22 September , 2015 Trodde inte du skulle smita iväg så fort! Du kommer väl tillbaka? EDIT: DU med! Jadu, vet inte. Utomlands på obestämd tid nu. Sen vad det blir när jag återvänder till Svea rike vettetusan. Men räknar med att du håller ställningarna som pokerlirande krimmare med en bärs i näven Citera
FRAEEN Postad 22 September , 2015 Rapport Postad 22 September , 2015 Jag är skyldig till allt du skrev! Lirat small/micro stakes på SvS ett tag med decent win-rate (dock inget här i Lund). Inne på min andra termin på Ekonomie kandidat-programmet just nu. Skulle inte vara feg för lite home games eller dylikt EDIT: Född tidigt 90-tal här med! Citera
Toxen Postad 24 September , 2015 Författare Rapport Postad 24 September , 2015 Åå skoj!! Kolla PM Citera
awerton Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Jajamen! Spelat poker i snart 4 år, deltagit i UKIPT två gånger och besökt ett antal länder för tuneringar. Saknar också vänner som är intresserade av poker. Våra pokerkvällar brukar se ut att de shovar med Q5o och är ganska trött på det, letar också lite mer "seriösare" poker häng! Citera
awerton Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Vi får styra ihop något! Jag håller med! Citera
Toxen Postad 13 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Absolut!!!! Bump bump! Nu är vi tre! Citera
Johnnyrauk Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Född tidigt 90-tal, bor i centrala lund och är inte svår på öl och homegames Citera
diazo Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Jo nog dricker man öl spelar fifa och tömmer siter samt bor i lund med den där felstav på soffan 5/7 kvällar i veckan Citera
FRAEEN Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Har tenta i mikroekonomi på torsdag (11hp...) men är jävligt på game eller dylikt efter det! Citera
HarveySpecter Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Har tagit upp pokern igen efter ett långt avbrott och bor/pluggar också i Lund! Det var när vi räknade outs på statistikföreläsningarna som jag påmindes om pokern igen Har tenta i mikroekonomi på torsdag (11hp...) men är jävligt på game eller dylikt efter det! Haha, då läste vi i samma klass förra terminen! Hoppade direkt till tredje terminen nu dock då jag har läst nationalekonomin sen innan Citera
DoubleNature Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 Tjenare! Jag bor också i Lund och spelar poker på heltid. Kör midstakes och skott på highstakes MTT´s för det mesta men gillar även PLO. Planerar även att resa till lite turneringar i framtiden. Letar också lite folk som spelar poker så låter intressant. Lägg gärna till på Skype: johnmcclane13 Citera
troopshunter Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 (redigerade) jag på då och då så ska vi drar ihop det någon gång snart eller? Redigerad 15 Oktober , 2015 av troopshunter Citera
troopshunter Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 (redigerade) Vi borde har någon som organisera upp det?, ställer, personer inköp etc. edit vi har nu en liten skypegrupp om det, pm om ni är intresserade av vara med Redigerad 16 Oktober , 2015 av troopshunter Citera
Recommended Posts